Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر کارمندان ابرکوه:

با قاطعیت اعلام می کنم که 99 درصد اعضا با این اقدامات موافق هستند


وحید ولیئی گفت: تا کنون هر گونه اقدامی که انجام شده و عده ای آن را غیر ضروری می دانند با نظر اکثریت آراء اعضا بوده است و من با قاطعیت اعلام می کنم 99درصد اعضا با این اقدامات موافق بوده و هستند.

وحید ولیئی

مهندس وحید ولیئی مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر کارمندان در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه در رابطه با اعتراضات اعضا شرکت تعاونی نسبت به عملکرد شرکت به سوالات ذیل پاسخ داد.

سروابرکوه: آیا شما در مورد اقدماتی که برای اعضا انجام داده و بعضی از آنها این اقدامات را غیرضروری تلقی می کنند نظرخواهی می کنید؟

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر کارمندان اظهار داشت: اینجانب مدت  2 سال ناظر پروژه مسکن مهر کارمندان بوده و در حال حاضر مدت 2 سال است که به عنوان مدیر عامل شرکت تعاونی فعالیت می کنم.

وی گفت: تا کنون هر گونه اقدامی که انجام شده و عده ای آن را غیر ضروری می دانند با نظر اکثریت آراء اعضا بوده است و من با قاطعیت اعلام می کنم 99درصد اعضا با این اقدامات موافق بوده و هستند. کما اینکه زمانی که اعضا هیئت مدیره را انتخاب می کنند به این معناست که در همه موارد به آنها تفیذ اختیار کرده و هیئت مدیره را نماینده خود قرار داده اند.

سروابرکوه: در مورد اقداماتی همچون موزایک پیاده رو ها، آسفالت، جمع آوری زباله و ... که موجبات اعتراض اعضا را فراهم کرده است چه پاسخی دارید؟

وحید ولیئی بیان داشت: شرکت تعاونی در حال حاضر بودجه ای دارد که می تواند خیابان ها و کوچه ها را آسفالت کند و طی یک نظرسنجی تایید اعضا را نیز در این زمینه کسب کرده اما به این دلیل که ممکن است در آینده ارگانی عهده دار آسفالت این منطقه شود، تا کنون هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام نداده ایم.

ولیئی گفت: طرح موزایک کردن پیاده رو ها هم به این جهت اجرا گردید که در سال گذشته شاهد بودیم که اعضا در زمان بارندگی با مشکل رفت و آمد و عبور از پیاده رو ها مواجه بودند. وضعیت پیاده روها چنان بد بود که عابرین به هیچ وجه نمی توانستند از آن عبور کنند. و این اقدام هیئت مدیره چیزی جز برطرف کردن مشکل خود اعضا و راحتی آنان نبوده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی نمونه استان ابراز کرد: معضل جمع آوری زباله که ساکنین با آن مواجه هستند، از مشکلاتی است که مرتفع نمودن آن جزء وظایف شرکت تعاونی ها نمی باشد و تنها بر عهده شهرداری است. بنابراین ما در این زمینه فقط می توانیم با همکاری شورای شهر از شهرداری تقاضا کنیم که هرچه سریعتر در جهت رفع این معضل اقدام کند.

سروابرکوه: جریان نظرسنجی در مورد آسفالت کردن کوچه ها یا رفع مشکل زوایه دید پیجره های تیپ جنوبی نسبت به واحدهای مقابل چه بوده است؟

وحید ولیئی اظهار داشت: ما در نظر داشتیم طرحی را اجرا کنیم که این مشکل برطرف شود به صورتی که پنجره های واحد های جنوبی هم نور کافی داشته باشد و هم نسبت به واحدهای مقابل زاویه دید نداشته باشد. در حال حاضر هنوز این طرح به تصویب هیئت مدیره نرسیده ولی چنانچه هیئت مدیره تصمیم به اجرای طرح بگیرد در اولین فرصت اقدام خواهیم کرد.

ولیئی خاطرنشان کرد: این مشکل نه از سوی پیمانکار بوده و نه هیئت مدیره. طرح ساختمان ها یک طرح استانی بوده و از مرکز استان تایید شده و به دست ما رسیده و پیمانکار هم آن را اجرا کرده است.

سروابرکوه: هیئت مدیره برای مطلع شدن اعضا در مورد صورت هزینه های انجام شده اطمینان مردم چه اقدامی انجام داده است؟

ولیئی گفت: مسکن مهر کارمندان اولین شرکت در سطح شهرستان بود که شناسنامه فنی واحد، به اعضا داد که در آن صورت مالی حدود هزینه ها مشخص شده است. همچنین کارشناسانی از بدو تاسیس تا به امروز بر کار شرکت نظارت می کنند و تمام طرح ها و برنامه ها و هزینه های مربوطه از سوی آنان تایید شده، سپس به مرحله اجرا درمی آید.

سروابرکوه: راجع به اختلافات هیئت مدیره و پیمانکار  توضیح دهید؟

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر کارمندان اظهار داشت: پیمانکاران برای انجام مرحله به مرحله کار قراردادهایی دارند که باید طبق آن قرارداد به تعهدات خود عمل نموده و کار را تا تاریخ مشخص شده تحویل دهند. که در غیراینصورت طبق همان قرار داد باید پاسخگو باشند.

وحید ولیئی خاطرنشان کرد: آقای شریفی پیمانکار این شرکت تعاونی، در مورد قرارداد مربط به سفت کاری و نارک کاری نتوانست کار را در موعد مقرر تحویل دهد که هیئت مدیره طبق قرارداد مبلغی را به عنوان جریمه برای ایشان در نظر گرفته است.

ولیئی گفت: هیئت مدیره نماینده اعضای شرکت تعاونی می باشد و ظیفه حمایت از حقوق آنها را برعهده دارد. هیئت مدیره در مورد نارضایتی پیمانکار تنها می تواند مجمعی با حضور اعضا تشکیل داده و با توافق این مبلغ را کسر کند نه اینکه از حق مردم گذشته و آن را نادیده بگیرد.

وی توضیح داد که : هیئت مدیره از طریق ابلاغ نامه ای به پیمانکار او را در جریان این کوتاهی و جریمه در نظرگرفته شده قرار داد، ولی ایشان این مورد را انکار می کند و پاسخگو نمی باشد. و اخیرا هم اقدام به نوشتن نامه ای کرده و آن را به دست اعضا رسانده است که این جریمه قانونی نیست و نمی تواند پرداخت کند.

وی تصریح کرد: در مورد ادعای پیمانکار نسبت به عدم پرداخت به موقع صورت وضعیت های مالی ارائه شده از سوی ایشان توسط شرکت باید بگویم، هر زمان که صورت وضعیتی به ما ارائه شد، در اسرع وقت نسبت به پرداخت آن اقدام کردیم و برای صحت این گفته هم اسناد و مدارکی موجود است که در صورت لزوم به مسئولین ارجاع می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر ابرکوه در ادامه اظهارتش تصریح کرد: یکی از دلایل نمونه شدن این شرکت تعاونی طی دو سال متوالی، رابطه دوستانه هیئت مدیره با اعضا می باشد.

ولیئی خاطرنشان کرد: هیئت مدیره در صدد است با همکاری شورای شهر، مذاکراتی پیرامون جمع آوری زباله ها، آسفالت، قنات های موجود در بلوار، روشنایی و دیگر معضلات این منطقه با شهرداری داشته باشند تا با همکاری و یاری مسئولین مشکلات پیش رو را مرتفع نمایند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد