Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه:

بازنشستگی، دوره بازدهی تجارب و کارآفرینی در جامعه است


شهردار ابرکوه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری گفت: بازنشستگی دوره ای از زندگی است که می تواند منجر به کارآفرینی در جامعه و انتقال تجارب به نسل آینده باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، محمود زارع یکی از پرسنل رسمی شهرداری به افتخار بازنشستگی رسید که طی مراسمی با حضور اعضای شورای شهر و حسین حاتمی شهردار ابرکوه از  خدمات 30 ساله وی تقدیر به عمل آمد.

طی این مراسم حاتمی بازنشستگی را ابتدای برنامه ریزی شخصی در زندگی دانست و اظهار کرد: بازنشستگی یک نوع تجربه بزرگ است که می تواند منجر به کارآفرینی موثر در جامعه شده و در این سن افراد دوران بازدهی تجارب و دانسته ها را سپری می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه وی نقطه قوت این پرسنل خدوم شهرداری را مردم مداری با وجود داشتن مسئولیت حساس عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه هایی که هر مسئول در مقام پاسخگویی به مردم باید داشته باشد، رعایت حقوق شهروندان و ارباب رجوع است که به شکر خدا پرسنل شهرداری همیشه این شاخصه را در وجود خود پرورانده و تقویت کرده اند.

محمود زارع این پرسنل بازنشسته در حاشیه این مراسم گفت: با اینکه بازنشسته شده ام خود را از شهرداری و شورای شهر جدا نمی دانم و در پایان دوران خدمتم از کلیه شهروندان و مسئولین تقاضای عفو قصورات خود را دارم.

گفتنی است در پایان با اهداء هدیه و لوح تقدیری از سوی شهردار و اعضای شورای شهر، از 30 سال خدمت زارع در شهرداری قدردانی شد.

انتهای پیام/ م.ف

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد