Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

باید نسبت به «تبلیغات زننده» در سطح شهر ابرکوه حساس بود


امام جمعه ابرکوه گفت: تبلیغات زننده؛ زیبنده شهرستان دارالسعاده ابرکوه نیست و نباید اجازه داد که پول حرف اوّل را بزند بلکه باید دین، حرف اول و آخر فرهنگ ابرکوه باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، امام جمعه شهرستان ابرکوه در دیدار از پرسنل و مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسئولیت اجرائی این دستگاه فرهنگی را با اهمیّت خواند وگفت: در بخش هنری ابرکوه، فعالیت های مهم مانند پی اس نویسی در امر نمایشنامه، فیلمنامه نویسی، اجرای نمایش و فیلم سازی مغفول مانده که به لطف خدا در سال های اخیر ارشاد اهتمام خاصی به این موضوعات داده است.

وی با تایید عوامل تئاتر آفتاب در خرابه گفت: استقبال کم نظیر مردم از این تئاتر نشان داد که مردم عطش اینگونه برنامه های را دارند.

حمید رضا بصیری رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز دراین دیدار متذکّر شد: باید تفریحات سالم سینمایی در ابرکوه کمرنگ نشود اما نباید در پخش فیلم سینمائی تهران برای ما نسخه بپیچد وفیلم ناسالم  وبد آموزی مانند پنجاه کیلو آلبالو را به خورد ما دهند.

وی افزود: باید از این پس، از پذیرش هرگونه فیلم مسئله ساز و بنر های تبلیغی که ناهمگون با شئون مذهبی شهرستان خودداری شود تا حکایت تبلیغ فیلم سالوادورتکرار نشود.

امام جمعه شهرستان همچنین از تبلیغات بخش خصوصی که با مجوز ارشاد، ترویج امور آرایشی مرتبط با بانوان انجام می گیرد ابراز نارضایتی کرد وگفت: تبلیغات زننده؛ زیبنده شهرستان دارالسعاده ودارالمومنین ابرکوه نیست و نباید اجازه داد که پول حرف اوّل را بزند بلکه باید دین، حرف اول و آخر فرهنگ ابرکوه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه خواستار برپائی نمایشگاه ها در زمینه توانمندی های مردم شهرستان در زمینه صنایع دستی، آثار سنتی و بومی، تولید وکشاورزی شد و گفت: ارشاد اسلامی باید کاری کند تاجوانان از سنت نیاکان گذشته جدا نشوند وخانواده ها به نام زندگی مدرنیته اصالت، هویّت ملی و مذهبی خود را فراموش نکند.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد