Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت در دومین نماز جمعه:

برای انتخاب مسئولین در بخش بهمن دقت شود/ مسئول باید حتما پیرو ولایت فقیه باشد


امام جمعه مهردشت در دومین خطبه های نماز جمعه شهر گفت: برای انتخاب مسئولین در بخش بهمن دقت شود که مسئول مربوطه باتجربه، کارشناس و کاردان و حتما پیرو ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران و غمخوار مردم باشد تا کار های مردم به سرعت و به نحو احسن پیش رود.

به گزارش سرو ابرکوه، دومین نماز جمعه ی مهردشت به امامت حجت الاسلام علیزاده با استقبال پرشور مردم بخش بهمن در امامزادگان مهردشت برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه مهردشت در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سلامتی کامل برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: شاهد ولایتمداری مردم بودیم و دیدیم ملت غیور ایران کوچکترین عارضه ای را برای مولایشان تحمل نمی کنند. حتی بعد از اینکه خبر بستری شدن رهبر معظم انقلاب در خبرگزاری ها پیچید و مشخص شد که عمل ایشان عمل سختی نیست، مردم برای قلب  تپنده ی جمهوری اسلامی ایران دست به دعا برداشتند.
حجت الاسلام علیزاده با یادآوری سخنان رهبری در جمع کارگزاران حج عنوان کرد: «ایشان فرمودند: تکفیر در شرایط کنونی یکی از حربه ها و عوامل دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان و مشغول کردن آنها به یکدیگر به منظور غفلت از مسئله فلسطین و خدمت به منافع رژیم صهیونیستی برشمردند و تاکید کردند مسئله فلسطین مسئله ی اول دنیای اسلام است که باید در حج مورد توجه قرار گیرد.»
امام جمعه بخش بهمن با توجه به شعار سال تصریح کرد: در وهله ی اول مسئولین با همت جهادی و مضاعف تا مرز شهادت برای مردم کار کنند و تلاش حداکثری داشته باشند. دوم بدانند اگر در مدیریت جهادی تلاش حداکثری باشد ولی در چهارچوب ولایت نباشد فایده ای ندارد. اصل سوم در مدیریت جهادی استقامت محوری است و مدیریت جهادی با خوف و حزن سازگاری ندارد.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئولین استان، شهرستان، بخش بهمن و شهر مهردشت تاکید کرد : برای انتخاب مسئولین در بخش بهمن دقت شود که مسئول مربوطه باتجربه، کارشناس و کاردان و حتما پیرو ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران و غمخوار مردم باشد تا کار های مردم به سرعت و به نحو احسن پیش رود.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد