Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی:

برخی نمایندگان به خاطر وعده های انتخاباتی، وارد حاشیه می شوند/ نمایندگان بر اساس رابطه و سفارش به قوانین رأی ندهند


نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگانی که برای رأی بیشتر به مردم وعده های خارج از وظیفه خود داده اند، امروز مجبورند برای تحقق آنها وارد حاشیه شوند.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد رضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته همزمان با دومین سالگرد برگزاری نماز جمعه در بخش بهمن، در بین نمازگزاران حضور یافت و شرحی از برنامه های انجام شده خود را در مدت نمایندگی بیان نمود.

صباغیان با بیان اینکه برای هفتمین مرتبه است که به مهردشت سفر می کند، اذعان کرد: پنج شهرستان ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم از جمله محرومترین و کمتر توسعه یافته ترین شهرستان های استان می باشند که داشتن یک نماینده نیز موجب می شود روند رفع مشکلات کندتر انجام شود.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اساسی دارند که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای صحیح آن می باشد؛ لذا اگر این دو وظیفه به بهترین شکل ممکن انجام شود، بسیاری از مشکلات خود به خود برطرف خواهد شد.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگانی که در زمان انتخابات وعده هایی خارج از توان و وظیفه خود به مردم داده اند، اکنون مجبور هستند که برای تحقق آن وعده ها وارد مسائل حاشیه ای شوند و از وظیفه اصلی خود در راستای خدمت به مردم، غافل شوند.

صباغیان خاطرنشان کرد: اولین اقدام در شهرستان های حوزه انتخابیه تشکیل شورای مشورتی متشکل از اقشار مختلف مردم، معرفی یک نماینده به عنوان مسئول دفتر در هر شهرستان برای انعکاس بهتر و راحت تر مشکلات بوده است. در حوزه استان نیز مجمع نمایندگان استان را تشکیل دادیم که برگزاری جلسات دوره ای با حضور معاونان رئیس جمهور و فرمانداران شهرستان ها از جمله فعالیت های این مجمع می باشد.

وی یادآورشد: اگر نمایندگان بخواهند مشکلات را برطرف کنند، باید تنها به وظایف خود عمل کنند، بر اساس روابط و سفارش رأی موافقت و یا مخالفت به هیچ قانونی ندهند بلکه با دید باز و کارشناسانه رأی دهند.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مردم باید از مسئولین در رابطه با اقدامات انجام شده ویا اعتبارات تخصیص یافته شده، مطالبه گری کنیم.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد