Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آستانه سالروز فتح خرمشهر؛

برنامه های اجرایی سالروز آزادی خرمشهر در ابرکوه اعلام شد


طی جلسه ای در محل فرمانداری ابرکوه، که با حضور اعضای ستاد برگزاری برنامه های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اهم فعالیت ها و برنامه های شهرستان اعلام شد.

خرمشهر.

به گزارش سرو ابرکوه، ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین شهرستان، در محل فرمانداری برگزار شد.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و حماسه خرداد گفت: باید حماسه به یاد ماندنی فتح خرمشهر برای همیشه زنده بماند و به نسل امروز تبین شود.

رسولی افزود: رزمندگان  اسلام، با ایثار و از خود گذشتگی، سوم خرداد را خلق کردند و دشمن خود را که بیش از 40 کشوردنیا بودند، به زانو در آوردند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام 3 خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر، نماد مقاومت ملت ایران در برابر تمام دشمنان و استکبار بود و به عنوان یک روز ملی و مذهبی در کشور باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: تکریم از سوم خرداد در واقع تکریم از ارزش های دفاع مقدس است. رزمندگان اسلام در عملیات بین المقدس ابهت استکبار جهانی را شکستند.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ادامه ضمن بزرگداشت سوم خرداد و سالروز درگذشت حضرت امام خمینی(ره) گفت: پیروزی بزرگ فتح خرمشهر به عنوان رخداد عظیمی در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد و سرنوشت کشور را در مقابل تهدیدات خارجی آسیب پذیر، عوض کرد.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای فصل، یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید پورطالبی حوزه حضرت امام(ره)، همایش پیاده روی خانوادگی، عطر افشانی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و نیروی نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، شرکت پایوران، بسیجیان و حلقه های صالحین در نماز جمعه، ایستگاه صلواتی و ... از اهم برنامه های ویژه سالروز فتح خرمشهر است که در سطح شهرستان اجرا می شود.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد