Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تا پایان نیمه نخست فروردین صورت می گیرد؛

برپایی تورهای گردشگری رایگان در مهردشت ابرکوه


شهردار مهردشت از برگزاری تورهای گردشگری رایگان برای مسافران نوروزی به شهر مهردشت از توابع بخش بهمن درنیمه نخست فروردین خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ محمدرضا باقی پور شهردار مهردشت اظهار کرد: این تور با سه دستگاه اتوبوس و مینی بوس از محل سرو ۴۵۰۰ ساله ابرکوه برای جابجائی مسافران نوروزی از ابرکوه به طرف شهرمهردشت مهیا ست.

وی افزود: تمام بسترهای سفر نوروزی رایگان است و مهمانان می توانند از این امکانات به صورت دو نوبت صبح و عصر ازمحل سرو ۴۵۰۰ساله مستقر است بهره مند شوند.

باقی پور ادامه داد: مسافران در این تورهای رایگان گردشگری می توانند با سفر به مناطق مختلف دیدنی شهر مهردشت و بخش بهمن از جاذبه های تاریخی و طبیعی این منطقه بهرمند شوند.

شهردار مهردشت از مهیا شدن یک مدرسه با امکانات لازم و استقرار چادرهای اقامتی در مجاورت شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: مسافران درمدت اقامت می توانند ازنمایشگاه صنایع دستی که شامل ۵۰۰ اثر صنایع دستی و همچنین استفاده از آش محلی و غذاهای سنتی درخانه سردار دایر است استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسجد جامع، امام زادگان سید محمود و سید احمد(ع)، قلعه های حسن خان، تیرکلام، عبدالله آباد هارونی، هک ، خانه اسماعیل خانی، خانه ومقبره سردار، کفه نصرت آباد، بوستان مهتاب مکان های زیارتی، دیدنی، تاریخی بخش بهمن و شهر مهردشت است.

ایرنا

انتهای پیام / ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد