Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در جلسه ستاد دهه فجر:

برگزاری جشن های دهه فجر امسال، با محوریت "مردم"


امام جمعه ابرکوه در جلسه ستاد دهه فجر گفت: جشن های سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار شود و حضور آنان پررنگ باشد زیرا "مردم" محور پایگاه انقلاب ما، می باشند.

جلسه-ستاده-دهه-فجر1

.

.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جلسه ستاد دهه فجر که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین توجه کنند که جشن های سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت مردم برگزار شود و حضور آنان پررنگ باشد زیرا پایگاه انقلاب مردم است و ذی حق در جشن های انقلاب هستند.

وقتی با یک نگاه اولیه به تاریخ چشم اندازی داشه باشیم و ادوار سیاه و رنج آور تاریخ را ببینیم، آنگاه پی به عظمت، ارزش و اعتبار انقلاب اسلامی خواهیم برد.

امام جمعه ابرکوه بیان داشت: برای فهمیدن ارزش و اعتبار موضوعی بهتر است به ضد ارزش آن دقت کنیم، مثلا انسان وقتی طعم شیرین عدالت را احساس می کند که طعم تلخ ظلم را شنیده باشد. لذا با یک نگاه سربسته به دوران ستم شاهی و ظلم می بینیم که خداوند به واسطه انقلاب بر ما منت نهاد و این منت در امتداد منت بعثت بود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) در دل کفر و دوران سیاه حاکمیت ستم شاهی همچون طلوع نور بود  و شاید به همین اعتبار است که امام(ره) فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود، انفجار نور سرانجامش روشن شدن مسیرهای ظلمت زده و راه های رنج افزا است.

وی بعثت انقلاب را سبب بطلان و پایان بخشیدن به این دوران جاهلیت مدرن برشمرد و افزود: فرهنگ جاهلانه وابتذال غرب دست از سر بشریت بر نمی دارد و ما شاهد میدان دار بودن باطل هستیم، اگر حق در برابر این جاهلیت ساکت باشد، قطعا جریان باطل، نقش خصومت مندانه خود را با شدت ایفا می کند. باطل وقتی نا موفق و ناکام می شود، وقتی تیر توطئه هایش به سنگ می خورد که جریان حق زنده و پویا باشد.

امام جمعه ابرکوه بشریت با وجدان را نماد حق طلبی معرفی کرد و گفت: انسان با وجدان که حق طلب است، در انقلاب تجلی یافت و باید مراقب این حقیقت بود تا جریان انقلاب حاشیه ای نشود، اگر حق به حاشیه می رود، باطل قدرتمند تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز تمامی چهره های باطل، هم سردمداران و هم پیروان باطل آنان در جریان حق و انقلاب اسلامی متحدالقول و متحد الفعل شده اند، جریان سلفیه دست در دست اسرائیل دارد، و تقابل با مکتب ولایت را تکلیف خود می داند! اگر عناصر افراطی و خیانت کار دست در دست مثلث شوم استعمار(آمریکا، اسرائیل، انگلستان) گذاشته اند و دنیا را به تلاطم انداختند، همه به این برمی گردد که جریان باطل عناوینش متفاوت است اما هدفش علیه حق یکی است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز جریان سلفی، همسو شدن با اسرائیل را بی خطرتر از مقابله با شیعه میداند و حاضر است با کثیف ترین چهره های منفور روزگار متحد و دم ساز باشند، ستادهای دهه فجر همچون گذشته بلکه بهتر، با تلاش در راستای مردمی کردن و بیداری مردم، جشن های ایام دهه فجر را برگزار کنند.

وی افزود: برای مردمی کردن این مراسم های ارزشمند، باید پایگاه های مقاومت، مراکز ورزشی و کانون های فرهنگی وهنری مساجد و ...  فعال و پویا شود.

قابل ذکر است در این جلسه، حجت الاسلام فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات و رئیس شواری هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان و مسئولین کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان حضور داشتند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد