Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بسیج ؛ غنی ترین فرهنگ مقاومتی است


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اشاعه فرهنگ بسیجی ، اشاعه غنی ترین فرهنگ مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:  گسترش و اشاعه فرهنگ بسیجی نه تنها وظیفه دستگاه های فرهنگی و دولتی است بلکه وظیفه همه احاد مردم می باشد.
عادل ضمن گرامیداشت سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در پنجم آذرماه سال 58 به منظور تشکیل بسیج مستضعفین گفت: مهمترین وظیفه بسیجیان در این برهه تاریخی مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی است که دشمنان به آن دامن زده و قصد تاراج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما را دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه تصریح کرد: امروزه مبارزه با استکبار جهانی را در خط مقدم، متولیان فرهنگ به عهده داشته و با توجه به اهمیت کار می بایستی همه دست به دست یکدیگر داده تا در مقابل این شبیه خون فرهنگی بایستیم.
وی افزود: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی مانند شبهای قرآنی و شبهای شعر و موسیقی که هر هفته سه شنبه شبها و چهارشنبه شبها در محل سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار می شود ، فرصت مغتنی است تا کارشناسان و دلسوزان فرهنگی به میدان آمده و با رونق بخشیدن به این سلسله برنامه ها گامی بلند در جهت ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی برداریم.
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد