Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه:

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه جهت تکمیل نیروی انسانی، ثبت نام می کند


رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه گفت: این مرکز جهت تکمیل نیروی انسانی خود، از داوطلبان ثبت نام می کند.

مهندس مجتبی عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه، در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: با استعانت از درگاه الهی و با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی، جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز از کلیه دانش آموختگان مومن، متعهد و دلسوز دانشگاه های معتبر؛ اعم از خواهران و برادران واجد شرایط به همکاری در «مهد قرآن» و «مدارس دخترانه و پسرانه بشارت» به صورت حق‌التدریس و بر اساس ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی ثبت نام می‌ کند.

عزیزی افزود: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند فرم درخواست خود را تکمیل و حداکثر تا 95/12/25 به همراه سایر مدارک مورد نیاز به بنیاد متبوع تحویل دهند. شرایط گزینش، مصاحبه و... بعد از پایان تاریخ ثبت نام مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: داوطلبان باید شرایط عمومی؛ مسلمان و اعتقاد و التزام عملی به احکام اسلامی و ولایت فقیه، سلامت جسمی و روانی، انجام خدمت نظام وظیفه یا داشتن کارت معافیت دائم برای آقایان، عدم اعتیاد به مواد مخدر، آشنا به مسائل آموزشی و تعلیم و تربیت نوین، خوش اخلاق و خوش بیان و دارای فیزیک ظاهری مناسب، نداشتن سوء پیشینه کیفری، را داشته باشند.

عزیزی ادامه داد: داشتن مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد، نداشتن بیش از 30 سال سن، داشتن حداقل میانگین معدل ۱۴ ، آشنا با مهارت‌های ICDL، آشنا با روانشناسی یادگیری، فنون نوین تدریس و مهارت‌های معلمی، نیز از شرایط اختصاصی داوطلبان است.

وی گفت: علاقمندان به همکاری با بزرگترین مجتمع قرآنی کشور می توانند، همه روزه از ساعت 8 تا 10 صبح با مراجعه به خانم دشتی در حوزه اداری مالی این بنیاد، ضمن دریافت فرم درخواست و ارایه مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد