Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از پروژه های حوزه میراث فرهنگی در ابرکوه


مدیرکل میراث یزد از بهره برداری طرح های این حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سرمایه گذاری به مناسبت هفته دولت در ابرکوه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ محمدمهدی شرافت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با همفکری و ارائه راهکارهای مناسب، برنامه های هفته دولت در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سرمایه گذاری با رویکردی جدید در استان اجرایی می شود.

شرافت به بهره برداری از چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های ابرکوه، بافق و میبد طی هفته دولت اشاره کرد و افزود: بهره برداری از کافی شاپ خانه تاریخی آقازاده ابرکوه، آسفالت محوطه رستوران باباکوهی، فاز اول تفرجگاه سخوید، آسیاب یخدان میبد، خانه آرام بافق و قلعه گرد فرامرز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان یزد، وی تصریح کرد: کلنگ آغاز به کار احداث مجتمع گردشگری بردستان واقع در مسیر گردشگری شهرستان تفت و مجموعه گردشگری بهارستان واقع در روستای سانیج نیز، به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در حوزه صنایع دستی این اداره، کارگاه گیوه بافی واقع در روستای هنزا و همچنین کارگاه گوهرتراشی در شهرستان اردکان به بهره برداری می رسد.

شرافت بیان کرد: برنامه های هفته دولت این اداره کل، باتوجه به اجرای برنامه های جشنواره خوش آمد به یزد و تقویت زیرساخت های حضور گردشگران در استان پایه گذاری شده، که با اجرای آنها استان یزد گامی دیگر به هدف پنج ساله و استقبال از گردشگران نزدیک می شود.

انتهای پیام/ ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 4.5 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد