Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار سابق تفت:

بودجه شهرداری تفت به 6 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافت


شهردار سابق تفت در تشریح عملکرد یکساله خود گفت: بودجه شهرداری تفت به 6 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، شهردار سابق تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت به تشریح علمکرد خود پرداخت و گفت: در طول یکسال گذشته شهرداری تفت با اعتباری بالغ‌بر 800 میلیون تومان 40 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهر تفت نظیر بلوار شهرک شهید صدوقی، خیابان سلطان‌آباد، گرمسیر، راحت آباد، حوض بلبل، پاچنار، حاجی ابراهیمی، خاتم‌الانبیاء و شهرک شهید صدوقی زیرسازی، مرمت و آسفالت شده است.

«محسن فلاح تفتی» افزود: همچنین عملیات زیرسازی، اجرای سنگ جدول و آسفالت 25 هزار مترمربع از بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بااعتباری بالغ‌بر 500 میلیون تومان انجام‌شده است و در عملیات روان‌سازی خیابان طریق الرضا (ع) شامل کوه بری، تسطیح، مرمت جوی‌ها بااعتبار 250 میلیون تومانی  صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با نصب پنج دوربین نظارتی و یک دوربین کنترل سرعت در سطح شهر تفت مبلغ 200 میلیون تومان هزینه شده است.

وی همچنین خرید لوازم ترافیکی، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی حدود 40.000 متر طول را از دیگر اقدامات شهرداری تفت در طول چهار سال گذشته دانست و گفت: برای این منظور بیش از 90 میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست شهرداری تفت در ادامه تأکید کرد: در طرح تملک املاک در طرح 80 میلیون تومان و مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر 150 میلیون تومان هزینه شده است.

فلاح، آجرفرش کوچه‌باغ جنب شرکت تعاونی بااعتبار 200 میلیون تومان که با مشارکت 50 درصدی میراث فرهنگی در دست اجراست را یکی از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری تفت اعلام کرد.

شهردار سابق تفت همچنین تعرفه عوارض، بودجه و ارزش معاملاتی ساختمان سال 96، متمم بودجه سال 95 و افزایش بودجه تا 6 میلیارد و 700 میلیون تومان، تفریغ بودجه 95، راه‌اندازی سیستم خودکارسازی اداری، راه‌اندازی پرداخت اینترنتی عوارض خودرو و برون‌سپاری پرداخت عوارض خودرو به دفاتر پیشخوان را از موارد تصویب‌شده در شورای شهر چهارم دانست.

فلاح تفتي با اشاره به اينکه سرانه فضاي سبز در شهرستان تفت حدود۶۰ هکتار است، گفت: سرانه فضاي سبز شهرستان تفت در کل استان يزد شاخص است.  شهرستان اشکذر با وجود تعداد معدودي باغ، بسيار فعال عمل مي کند و باغ رستوران هاي زيبايي را تاسيس کرده است. اين در حالي است که شهرستان تفت باوجود هکتارها باغ و باغستان، هنوز نتوانسته دراين زمينه توريست جذب کند و حتي براي خود اهالي تفت، باغ رستوران هاي زيبايي را به وجود آورد

وي در ادامه از عدم همکاري مسئولين حوزه گردشگري انتقاد کرد و عنوان کرد: متاسفانه شهروندان نيز علاقه اي به سرمايه گذاري هاي توريستي نشان نمي دهند.

فلاح تفتي در خصوص ارائه مجوز ساخت و ساز در باغات اظهارداشت: ارائه مجوز ساخت خانه در باغات، باعث حفظ باغ از خشکيدگي درختان مي شود. باغات بسيار بزرگي در شهرستان وجود دارد که به مرور خشک شده اند، اما زماني که فردي در يک باغ، ملکي را مي سازد، براي حفظ سرمايه هم که شده، از هر راهي درختان باغش را سرسبز نگه مي دارد.

انتهای پیام/م*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد