Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه مطرح کرد:

بودجه ناچیز شهرداری ابرکوه نسبت به برخی شهرستان ها/ تذکر جهت بهبود آسفالت شهر وبرخورد بامتکدیان زن پاکستانی


امام جمعه ابرکوه مطرح کرد: بودجه شهرداری ابرکوه نسبت به بعضی شهرستان های برخوردار استان بسیار ناچیز است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه غربی آمریکائی در حومه ژنو اظهار داشت: این دور مذاکرات با نگاهی خوشبینانه انجام شد و گفته می شود شانس رسیدن به توافق به رغم سنگ اندازی های اسرائیل بالا است.


ایران ثابت کرد حربه زنگ زده تحریم، کارآیی ندارد
حجت الاسلام حسینی افزود: مهم این است که ایران توانسته ثابت کند که حربه زنگ زده تحریم، کارآیی ندارد و ایران اهل حق و منطق است و نمی توان با زبان روز با این ملت سخن گفت. لذا قدرت های جهانی هم برای خود چاره ای جز پذیرفتن حق مسلم این ملت ندارند.


کنگره آمریکا وامدار اسرئیل است
حسینی خاطر نشان کرد: همه می دانند کنگره آمریکا؛ مجموعه ای صهیونیستی و وامدار اسرائیل است و نتانیاهو امید و تکیه گاهش کنگره است. سخنرانی نتانیاهو در کنگره با دعوت رئیس مجلس و بدون موافقت کاخ سفید صورت گرفته بود و مقامات کاخ سفید در این سخنرانی حضور نیافتند و 60 نماینده دمکرات آمریکا هم سخنرانی نتانیاهو را تحریم کرده بودند.


خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: این شکاف ها و اختلاف ها حاکی از این است که این رژیم موقعیتی در بین اصلی ترین حامیان خود هم ندارد.

بودجه ناچیز شهرداری ابرکوه نسبت به بعضی شهرستان های استان
وی با توجه به مشکلات شهرستان عرض کرد: مهارت کاری و کاردانی در مدیریت شهری یکی رموز رشد و توسعه و پیشرفت است. بودجه شهرداری ابرکوه نسبت به بعضی شهرستان های برخوردار استان بسیار ناچیز است اما حق این مردم فهیم و صبور و وفادار چیز دیگر است.


انتظار از شهرداری جهت بهبود آسفالت ورودی و خروجی شهر تا قبل از عید
حسینی ضمن تشکر از شهردار با دست خالی و اعمال مدیریت جهادی و عوامل شهرداری و شورای شهر، در راستای بهسازی بافت شهری و پیاده روسازی و نمابخشی به مسیر سرو کهن و نظام دادن به وضعیت بهشت زهرا، متذکر شد: اما انتظار مردم ابرکوه توجه بیشتر به وضعیت نامطلوب خیابان های شهر است.


امام جمعه ادامه داد: اگر چه عمدةً کار آسفالت امسال بر روی خیابان های شهرک مسکن مهر متمرکز بود و شرایط شهرداری بیش از این ایجاب نمی کرد، اما انتظار داشتیم و داریم تا قبل از عید نوروز وضعیت ورودی و خروجی شهر از این وضعیت خیلی بد خارج شود. اداره راه و شهرسازی در این خصوص، معین شهردار باشد و سریعا کار ترمیم خیابان هارا دنبال کنند.

 

برخورد با مغازه دارانی که پیاده روها را اشغال کرده اند 
وی تاکید کرد: انتظار دیگر عموم از شهردار اعمال قاطعیت در رعایت مقررات کسب و کار است. که چرا پیاده رو ها توسط مغازه داران اشغال شده و در مواردی باعث سد معبر هم می شود.


جلوگیری از حضور ناپسند متکدیان و زنان پاکستانی در ابرکوه
حسینی درخواست کرد: شهرداری و نیروی انتظامی جلو حضور ناپسند متکدیان مخصوصاً زنان پاکستانی در شهر را بگیرند که گاهاً شنیده می شود دستان ذی نفع پشت پرده، اینها را در شهر رها می کنند.


ساخت مصلای جدید نماز عید فطر در کنار امامزاده شهیدان
امام جمعه ابرکوه گفت: برای نظام بخشیدن به وضعیت بهشت زهرا و  کمبود جا برای دفن اموات، چاره ای نبود و مصلای عید فطر را در اختیار شهرداری قرار دادیم. لذا مصلای جدید برای برگزاری نماز عید فطر با طرح و برنامه در زمین جنب امامزاده شهیدان تأسیس خواهد شد.


وی توصیه کرد: با همه این تدابیر بازهم آرامستان جوابگوی آینده نیست لذا فضای وسیع پشت کوه در مسیر قدیم روستای کلپه را برای این کار در نظر گرفته اند. قبور را صاف بسازید و بلندی چندانی از زمین نداشته باشد و شهرداری هم سعی کند با هماهنگی مردم نسبت به تسطیح مزار اموات طرحی مناسب اجرا کند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد