Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با توجه به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر؛

تقسیم حوزه های انتخابیه در استان یزد ناعادلانه است


نماینده شورای اسلامی استان یزد در شورای عالی استان ها، در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار تقسیم عادلانه حوزه های انتخابیه در استان یزد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، رضا ربانی نماینده شورای اسلامی استان یزد در شورای عالی استان ها، طی نامه به دکتر لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی خواستار تقسیم عادلانه حوزه های انتخابیه شد و افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به سران سه قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام امید است تا اینکه مجلس شورای اسلامی نسبت به اجرای بند 1 سیاست های کلی انتخابات اقداماتی انجام دهد.


وی در ادامه این نامه با اشاره به اجرای بند 1 سیاست های کلی انتخابات که تعیین حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی  بر مبنای جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر و اجرای عدالت انتخاباتی و شناخت مردم از نامزدها می باشد گفت: با اجرای منویات مقام معظم رهبری نسبت به تصویب حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی که سالهاست مسکوت مانده و رها شده است، اقدام جدی و عملی صورت پذیرد.


این مقام مسئول در پایان افزود: تقسیم حوزه های انتخابیه ناعادلانه و در استان یزد ناعادلانه تر است که امید است 9 شهرستان استان به سه حوزه و شهرستان یزد هم مستقلا دارای نماینده شوند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ابرکوه، قابل ذکر است که رونوشتی از این نامه هم به میرمحمدی استاندار یزد، صباغیان نماینده 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی ، موسوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس و دهقان نماینده تقت و میبد در مجلس شورای اسلامی تقدیم گردید.


انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد