Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه یزد در جمع نمازگزاران بخش بهمن:

تقویت تربیت دینی دانش‌آموزان و دانشجویان مسیر رشد و تعالی کشور را هموار می کند


آیت الله ناصری گفت : تربیت علمی، اعتقادی و دینی دانش آموزان و دانشجویان تقویت شود، تا جوانانی قوی در مسیر سازندگی و رشد کشور گام بردارند.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ ظهر امروز آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در جمع نمازگزاران بخش بهمن شهرستان ابرکوه، اظهار کرد : حفظ انقلاب و باقی ماندن آن را همچون گذشته که با وجود همه دشمنی ها به لطف خدا، تلاش مردم، جوانان، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری چهل ساله شد، وظیفه الهی ملت ایران عنوان کرد.

آیت الله ناصری با تأکید بر اینکه مردم ما فهمیده، متفکر، دیندار و با بصیرت هستند، گفت : لذا همه باید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش کنیم. همه مسئولین باید در سال جدید کمر همت را بسته و با استقامت، مقاومت، امید به خدا و آینده، با حمایت از یکدیگر، با صبر و حوصله موانع را پشت سر گذاشته و مسیر را برای زندگی هموار کنیم.

وی، در بخشی از صحبت های خود به اهمیت حضور جوانان در عرصه های علم و جهاد اشاره کرد و افزود : دانش آموزان و دانشجویان تلاش کنند و درس بخوانند، تا فکرشان قوی شود و در عرصه های مختلف فرهنگی، تولید و سازندگی سرآمد جهان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، خاطر نشان کرد : مدیران مدارس و معلمان نیز در تربیت دینی و تقویت اعتقادات جوانان و نوجوانان، سعی کنند تا افرادی قوی تحویل جامعه دهند، که بتوانند در راه رشد و تعالی کشور قدم بردارند.

گفتنی است پس از اقامه نماز جمعه بخش بهمن، با حضور مسئولین و نمازگزاران از ضریح جدید امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) پرده برداری شد.

این ضریح در مدت یک سال با هزینه ای بالغ بر 280 میلیون تومان کمک های مردمی و خیرین ساخته شد.

انتهای پیام/ح.ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد