Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مادر دانش‌آموز مصدوم رضوانشهری:

تمام مدارس رضوانشهر دچار کمبود هستند/سقوط پنکه غیراستاندارد دلیل بستری شدن 5 روزه فرزندم


مادر دانش‌آموز مصدوم رضوانشهری گفت: متأسفانه تمامی مدارس رضوانشهر از لحاظ تجهیزات، وسایل کمک آموزشی، کتابخانه دچار کمبود هستند و اولیای دانش‌آموزان این منطقه از این وضعیت و هزینه هایی که باید توسط والدین پرداخت شود گلایه مندند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا؛ هفته گذشته سقوط پنکه سقفی در کلاس درسی در بخش رضوانشهر و مصدومیت شدید یکی از دانش‌آموزان خبرساز شد.

مریم باقری فرد مادر ابوالفضل کرمی دانش‌آموزان حادثه دیده در مصاحبه با یزد رسا عنوان کرد: فرزندم را در مدرسه ابوذر رضوانشهر در پایه هفتم ثبت نام کرده بودیم اما به دلیل اینکه این مدرسه در دست تعمیر بود وی و بقیه دانش‌آموزان به مدرسه سالار شهیدان رضوانشهر منتقل شد.

وی افزود: متأسفانه کولرهای این مدرسه برای خنک کردن کلاس های سی نفره ای که فرزند من هم در آن تحصیل می کرد کافی نبود و لذا دانش‌آموزان مجبور بودند برای خنک شدن پنکه های سقفی غیراستاندارد مدرسه را روشن کنند. در نتیجه پنکه کلاسی که فرزندم در آن مشغول به تحصیل بود سقوط کرده و ابوالفضل از ناحیه سر دچار آسیب شد.

وی ادامه داد: بعد از حادثه از طریق مدرسه با بنده تماس گرفته شد و اعلام کردند که فرزندم در بیمارستان فرخی یزد بستری شده است.

باقری فرد در مورد همراهی مسئولان آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت هزینه های بیمارستان گفت: بلافاصله بعد از اطلاع رسانی حادثه مدیر کل آموزش و پرورش یزد با حضور در بیمارستان فرخی از فرزند من دلجوئی و عیادت کرد. روز بعد نیز به اتفاق معاونین و رئیس بیمارستان به ملاقات فرزندم آمدند. این در حالی است که مسئولان رضوانشهر سه روز بعد خبر دار شدند.

وی گفت: فرزندم بعد از 5 روز از بیمارستان مرخص شد و اکنون حال عمومی وی مساعد است.

باقری فرد گفت: متأسفانه تمامی مدارس رضوانشهر از لحاظ تجهیزات، وسایل کمک آموزشی، کتابخانه دچار کمبود هستند و اولیای دانش‌آموزان این منطقه از این وضعیت و هزینه هایی که باید توسط والدین پرداخت شود گلایه مندند.

انتهای پیام /




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد