Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پیشکسوت هنر خوشنویسی در ابرکوه:

توجه مدارس نمونه دولتی به بالا بردن درک هنری- تجسمی دانش آموزان ضروری است


غلامعباس خاموشی پیشکسوت هنر خوشنویسی شهرستان در حاشیه کارگاه "گلواژه قلم" گفت: با وجود امکانات خوب آموزشی در مدارس نمونه دولتی و توجه به درک هنری- تجسمی دانش آموزان انگیزه و اعتماد به نفس آنان را بالا ببریم.

به گزارش سرو ابرکوه، به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با هنر خوشنویسی، دومین کارگاه خوشنویسی "گلواژه های قلم" به همت انجمن خوشنویسان ابرکوه در مدرسه نمونه دولتی پسرانه ابن سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در حاشیه برگزاری این کارگاه یک روزه، مینا حیدری مسئول انجمن خوشنویسان اظهار داشت: هنر خوشنویسی با ظهور دین اسلام در قالب کتابت و معماری با فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی آمیخته شد و ایرانیان در طول این سالیان ضمن تلاش در یادگیری، ترویج و تکامل آن، زیبا نویسی را نیز به فرهنگ خود افزودند.

در ابتدای این برنامه غلامعباس خاموشی پیشکسوت هنر خوشنویسی شهرستان ضمن اعلام برنامه ها و فعالیت های انجمن گفت: با وجود امکانات خوب آموزشی در مدارس نمونه دولتی، متاسفانه خلاقیت و درک هنری تجسمی آنان جدی گرفته نمی شود که توجه به این امر می تواند موجب بالا رفتن انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموزان شود.

خاموشی افزود: به همین منظور انجمن خوشنویسان ابرکوه اعلام آمادگی می کند جهت ارتقاء سطح دانش بصری و هنر زیبا نویسی دانش آموزان یک دوره کلاس های آموزشی با همکاری مدارس برگزار کند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد