Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با سراسر کشور؛

جشن شکرگزاری قرآن دبستان شهید محمود فلاح زاده ابرکوه + تصویر


جشن شکرگزاری قرآن در دبستان خاص قرآنی شهید محمود فلاح زاده همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سروابرکوه، اجرای طرح كسب مهارت در روخوانی قرآن ویژه پایه سوم ابتدایی از مهر سال 90 در کلیه مدارس کشور آغاز شد. بدین صورت که در ماه اول سال تحصیلی، كتاب قرآن پایه دوم ابتدایی مرور شد و از ماه ‌های آینده نیز هر روز یك كلاس آموزش روخوانی قرآن برای دانش ‌آموزان برگزار گردید.

در نهایت در پایان اجرای این طرح جشن شکرگزاری قرآن با هدف از برگزاری آن آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و ایجاد خاطره ای شیرین از كسب مهارت روخوانی كل قرآن هم زمان با میلاد مسعود جواد الائمه (ع) در تمام مدارس ابتدایی سراسر کشور برگزارشد..

مدرسه خاص قرآنی شهید محمود فلاح زاده نیز هماهنگ با سراسر کشور، اقدام به برگزاری این جشن با حضور دانش آموزان پایه سوم و والدین آنها نمود.

طی این آئین باشکوه حجت الاسلام والمسلمین فتاحی امام جمعه موقت، مسائلی پیرامون تربیت قرآنی کودکان بیان نمود و در ادامه حجت الاسلام منصوری امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) با اجرای برنامه های مفرحی از قبیل اجرای مسابقه، شیرینی این جشن را به کام کودکان چندین برابر نمود تا این جشن قرآنی در خاطر بچه ها جاودانه و سبب انس بیشتر آنان با قرآن شود.

گفتنی است در پایان مراسم، جوایزی به دانش آموزان حافظ قرآن در حضور مسلم روحی پناه رئیس و سایر مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان اهدا گردید.

 .

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -1

.

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -2

.

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -3

.

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -4

.

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -5

.

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -6

.

جشن - شکرگزاری - قرآن - ابرکوه -7




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد