Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف تحقق شعار همدلی و همزبانی انجام می شود؛

جلسه پرسش و پاسخ مسئولین و مردم ابرکوه در هفته دولت


پیرو تحقق شعار سال 94، فرماندار ابرکوه از برپایی جلسه پرسش و پاسخ، مسئولین و مردم شهرستان، در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، با هدف تبیین شعار سال و تحکیم همدلی و همزبانی ملت و دولت جلسه ای با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و اعضاء ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در این جلسه اظهار داشت: همدلی و همزبانی اصولا شعار نیست بلکه واقعیتی است که به عنوان زیر بنا در استمرار انقلاب کارآمدی دارد؛ رمز وحدت امت اسلامی، همزبانی است و رمز وحدت و انسجام دولت و ملت همدلی و همزبانی است.


وی بیان داشت: ما بر این باور هستیم که دولت تافته جدا بافته از ملت نیست و باید به عنوان خدمتگزار و در راستای کلیت اهداف ملی و منافع عمومی حرکت کند و موجبات رضایت ملت را فراهم سازد، اگر ملت از دولت راضی باشد قطعا زمینه تعمیق همدلی و هزبانی ایجاد می شود.


حجت الاسلام حسینی استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مختلف در تشویق اذهان عمومی به توجه به شعار سال 94 را مهم عنوان کرد و افزود: در شورای فرهنگ عمومی بخشی مصوب شود که کلیه کسانی که تبلیغات میدانی دارند موظف شوند در خصوص همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین تبلیغ کنند.


وی به مسئله دعوت از مسئولین در نماز جمعه و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با مردم اشاره کرد و گفت: در هفته دولت، ادارات، نهادهاو مسئولین در نماز جمعه پاسخ گوی مردم باشند.


در ادامه سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه بر برپایی جلسه پرسش و پاسخ در هفته دولت توسط مسئولین و مردم شهرستان در نماز جمعه قول مساعد داد.


انتهای پیام/ ش ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد