Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه خبر داد

خرید بیش از چهار هزار و 600 تن محصول از کشاورزان ابرکوه در سال گذشته


رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه گفت: با وجود بحران آب و خشکسالی در سال 95 بیش از چهار هزار و 600 تن محصولات کشاورزی و دامی، از کشاورزان ابرکوه خریداری شد.

حمید رضا مشتاقیان رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این شبکه تعاونی روستایی و کشاورزی تحت پوشش، اظهار کرد: تعداد 5 شركت تعاونی روستایی، 2 شرکت تعاونی کشاورزی دامداران و مرغداران، 3 شرکت تعاونی تولید روستایی، یک اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان و یک نظام صنفی با بیش از 7 هزار نفر عضو در ابرکوه، در حال فعالیت هستند.                 

مشتاقیان ادامه داد: با وجود بحران آب و خشکسالی در سال 95 بیش از چهار هزار و 604 تن محصولات کشاورزی و دامی همچون شیر، مرغ، برنج، جو، گندم، کاه و یونجه خشک از کشاورزان به ارزش 52 میلیارد ریال خریداری شده است.

وی با اشاره به توزیع هفت  هزار و 44 تن انواع نهاده های كشاورزی توسط شركت های تعاونی روستایی و کشاورزی بین كشاورزان شهرستان، گفت: یک هزار و 240 تن نهادهای توزیع شده، انواع كودهای شیمیایی و پنج هزار و 660 تن نهادهای دامی بوده است.

مشتاقیان خاطر نشان کرد: شهرستان ابرکوه سال گذشته با خرید 15 هزار 491 تن گندم به نرخ تضمینی از کشاورزان، برای سومین سال پیاپی مقام نخست خرید گندم در استان را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه در پایان عنوان کرد: پنج میلیون و 270 هزار لیتر انواع فراوردهای نفتی بین روستائیان در سال گذشته توزیع شد.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد