Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

در رأس قرارگرفتن ایران در منطقه خاورمیانه وظیفه دینی است/بسیجی بودن شاخصه افراد انقلابی است


امام‌جمعه ابرکوه گفت: کسانی که مخالف در رأس قرارگرفتن ایران در منطقه خاورمیانه هستند، بدانند ایران بر مینای رهنمودهای ولی امر مسلمین در حمایت از مستضعفین جهان و مبارزه با استکبار حرکت می‌کند.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز گذشته شورای بسیج شهرستان ابرکوه، با حضور فرمانده ناحیه و اعضای شورا، در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

هدف کارگروه‌های مجمع بسیج، پس از احصاء مشکلات ارائه راه‌حل‌های علمی و عملی است
علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اقشار مختلف بسیج در سال گذشته و تقدیر از آنها، اظهار کرد: ازآنجاکه برنامه‌های سال 97 به‌صورت پیشنهادی است، لذا اقشار بسیج می‌توانند برنامه‌های ابلاغی سال جاری را که با توجه به موقعیت شهرستان، اثرگذاری مطلوب و موردنظر نداشته‌اند، حذف کنند.

فاتحی افزود: در همین راستا شوراهای بسیج می‌توانند برنامه‌های جریان ساز و مؤثر را باهدف استمرار انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها، ارائه کنند که پس از بررسی توسط متخصصان به مرحله اجرا درآید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با اشاره به برگزاری مجمع بسیج ابرکوه در دهه فجر آتی، گفت: کارگروه‌ها جلسات منظم، راهبردی، هدفمند با موضوعات مشخص، تا قبل از دهه فجر برگزار کنند.

وی، هدف از برگزاری این جلسات را ابتدا بررسی و احصاء مشکلات، سپس برنامه‌ریزی جهت ارائه راه‌حل علمی و عملی با حضور متخصصان مربوطه و در مرحله سوم ارائه راهکارها به مسئولان زیرمجموعه شهرستان، بیان کرد.

بسیج؛ بزرگ‌ترین سرمایه، ابزار و نعمت است
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه و رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه، ابزار و نعمت به نام بسیج است که سرمایه انقلاب، نعمت خداوند بر مردم و ابزار کوبیدن بدخواهان و منافقان است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به جایگاه و عمومیت بسیج افزود: بسیج و سپاه تافته جدا بافته و قابل‌تفکیک نیستند، بلکه این دو والد و مولد هستند، که مبانی انقلاب را تقویت می‌کنند. بسیج محصول اندیشه ولایت است و یکی از شاخصه‌های ولایت؛ مستقل و وابسته نبودن به جناح‌های مختلف و هادی امت اسلامی است.

امام‌جمعه ابرکوه عنوان کرد: ولایت همه گروه‌ها و حزب‌ها را زیر چتر حمایت و هدایت خود قرار داده است و این ویژگی نیز در بسیج نمایان است. بسیج رحمتی فراگیر برای انقلاب، نظام و همگان است.

دو ویژگی بسیج افتخار و اقتدار است/ بسیجی بودن شاخصه و لازمه افراد انقلابی است
وی گفت: بسیج که مجموعه‌ای از سربازان ولی امر مسلمین است، در کنار سپاه بازوی قوی ولایت است که دو ویژگی افتخار و اقتدار در او موج می‌زند. افتخار ازاین‌جهت که در سایه رهنمودهای ایشان، دوستان انقلاب را تشویق و دشمنان را تنبیه می‌کند.

حسینی تصریح کرد: بسیج اقتدار دارد ازاین‌رو که برخاسته از مردم و اندیشه‌های انقلاب اسلامی است و نهایتاً شاخصه پرجاذبه و وفادار آن تلقی می‌شود. بنابراین افراد مدعی انقلاب هستند، نمی‌توانند منکر بسیج شوند.

وی اذعان کرد: تشکیل اقشار مختلف بسیج با این هدف است که کار به‌صورت گروهی بهتر نتیجه می‌دهد و مبنای کار رئیس مجمع بسیج شهرستان این است که چنان برنامه‌ریزی کند که همه اقشار باهدف جذب حداکثری و گرایش ولایی، تحت پوشش قرار گیرند.

رئیس مجمع بسیج ابرکوه گفت: چراکه با توجه به آیات قرآن کریم دین اسلام با نعمت ولایت بر مردم تمام شد، پس ولایت برای ما یک بنای دینی و الهی است نه یک شعار سیاسی. ولایت ولی امر ولایت عینی امام زمان (عج) است که مسلط بر همه امور و شئونات اسلامی است و جنبه جهانی دارد.

زوزه کشیدن دشمنان از قدرت مردمی و بسیجی ایران است
حسینی خاطرنشان کرد: کسانی که مخالف در رأس قرارگرفتن ایران در منطقه خاورمیانه هستند و زوزه می‌کشند، بدانند که ایران به وظیفه دینی و اعتقادی خود عمل می‌کند. یعنی نظرات ولی امر مسلمین را مبنی بر حمایت از مستضعفین جهان و مبارزه با استکبار اجرا می‌کند.

وی با اشاره به موجودیت جهانی امروز بسیج و سپاه، تأکید کرد: بسیج اجازه نداده و نمی‌دهد که این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و نمادهای صدور انقلاب در نیروهای مقاومت حزب‌الله در جهان اسلام مشهود است. 

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد