Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاد دانشگاه امام صادق(ع) در یزد:

دشمن با فشار اقتصادی هدفی جز راه اندازی آشوب و رو درو قرار دادن ملت و نظام نداشت


استاد دانشگاه امام صادق(ع) در یزد گفت: دشمن با فشار اقتصادی هدفی جز رو درو قرار دادن ملت و نظام نداشت چرا که به اعتراف غربی ها این فشارها می توانست هر نظام و دولتی را به زیر بکشد که فرمایشات رهبری و بیداری ملت آنان را ناامید کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرنگار یزدامروز؛ استاد دانشگاه امام صادق(ع) در جمع اعضای هیئت عاشقان ولایت،علت عزاداری برای امام حسین (ع)را زنده نگه داشتن یک هدف سیاسی فرهنگی دانست و گفت: حضرت اباعبدالله(ع) برای برون برد امت جدش از نادانی و سرگشتگی جان خود را فدا کرد و شعار «هیهات من الذله» را به یک فرهنگ غنی شیعی تبدیل کرد.

دکتر ابوذر یاسری ادامه داد: برخی افراد ساده اندیش به امام (ع) می گفتند شما به یک بیعت سوری با یزید رضایت دهید و برای حفظ اسلام کوتاه بیایید ولی امام فرمود : یزید مرا بین دو امر مخیر کرده یکی شمشیر زدن و دیگری ذلت پذیری اما من هرگز ذلت را نخواهم پذیرفت.

یاسری اضافه کرد: عده ای در داخل می گویند دشمن اگر عذرخواهی کند می توان با او کنار آمد اما سوال من این است مگر یزید پس از آن خطبه حضرت زینب (ع) عذرخواهی نکرد؟ مگر عذرخواهی جواب خون های ریخته شده بهترین جوانان ما را می دهد؟

مسئول بصیرتی سازمان بسیج کشور اساس گریه بر سیدالشهدا(ع) را ذلت ناپذیری در برابر استکبار زمان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: امروز خط جریان کفرو بنی امیه توسط آمریکائی ها و ایادی شان و خط اباعبدالله و جریان حق توسط ملت حسینی ایران دنبال می شود و این به این معنی است که تا ابد خط بنی امیه و خط حسینی با هم سازش نخواهند کرد.

وی هدف اصلی خط کفر را نابودی ادیان الهی و سوق دادن بشریت به سمت شهوت رانی عنوان کرد وگفت: اما دشمن بداند ملت رشید ایران در دامان مادرانی پرورش یافته که با گریه برمصائب حضرت اباعبدالله(ع) به فرزنداشان شیر داده اند.

یاسری با اعلام این مطلب که دشمن امروز در ضعیف ترین موضع  خود قرار دارد اظهار داشت: از بدو تشکیل انقلاب اسلامی، کشورهای استکباری که منافع خود را از دست رفته می دیدند درصدد سرنگونی نظام مقدس اسلامی برآمده و با تشکیل گروهک های تروریستی در داخل درسال های 57 و58 وسپس طراحی جنگ علیه کشور و بعد به عناوین مختلف در طول این 36 سال، دشمنی خود را بروز داده اند.

وی اتفاقات سال 78را نتیجه ناامیدی دشمن از جنگ هشت ساله عنوان کرد و گفت: در سال 78 پروژه براندازی نظام توسط افراد نفوذی نظیر سروش کلید خورد که به فضل الهی با درایت حضرت امام خامنه ای و هوشیاری مردم تیر دشمن به سنگ خورد.

مسئول بصیرتی سازمان بسیج ادامه داد: پس از شکست پروژه 78 دشمن درصدد جلب توجه افراد نزدیک به امام (ره) برآمد که در این زمینه توانست با برنامه ریزی 10ساله برخی از این اشخاص را فریب داده و جریان فتنه 88را رقم بزند.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) اضافه کرد: با رهنمودهای ناخدای کشتی انقلاب و به برکت خون سیدالشهدا(ع) فتنه گران در روز عاشورا حرکتی را انجام دادند که در تاریخ ایران بی نظیر بود و وقتی مردم بصیر، توهین فتنه گران به ساحت مقدس اباعبدالله(ع) را از سوی این گونه افراد مشاهده کردند حادثه عظیم 9دی را به وجود آوردند.

یاسری جنگ اقتصادی را آخرین تیر دشمن به سمت ملت ایران عنوان کرد و گفت: دشمن با فشار اقتصادی هدفی جز راه اندازی آشوب و رو درو قرار دادن ملت و نظام نداشت چرا که به اعتراف خود غربی ها این فشارها می توانست هر نظام و دولتی را به زیر بکشد که باز نیز فرمایشات رهبری و بیداری ملت و همچنین دورزدن تحریم ها توسط دولت، بازهم امید دشمنان را ناامید کرد.

وی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: وقتی دشمن از همه روش های دشمنی خسته شد، سیاست خود راعوض کرده و از در دوستی وارد شده و با چراغ سبزهایی که برخی در کشور به دشمن نشان می دهند در صدد نفوذ به داخل و از بین بردن انقلاب است.

وی در پاسخ به سوالی که این روزها توسط برخی افراد ساده اندیش مطرح می شود مبنی بر این که چه اشکال دارد یک رستوران آمریکائی در کشور فعالیت کند گفت: در پاسخ این افراد ساده اندیش باید بگویم گرباچف رئیس جمهمور شوروی علت فروپاشی این جمهوری را نفوذ آمریکائی ها دانست و اظهار داشت اولین روش نفوذ آن ها افتتاح رستوران مک دونالد در مسکو بود.

وی در پایان مسئولان کشور را به هوشیاری بیشتر دربرابر ترفندهای نفوذ دشمن توصیه کرد و گفت : مسئولان ما کاری نکنند که پس از پایان عمر مسئولیتشان لطمات جبران ناپذیری به نظام و ملت وارد کرده باشند.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد