Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

دفع جنگ اقتصادی آمریکا مشروط به رفع فساد داخل کشور است/ باید با انتصابات رانتی برخورد جدی شود


امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه بر لزوم مبارزه با انتصابات رانتی تاکید کرد و خویشاوندسالاری را در تضاد با کلیه موازین مدیریتی و ارزش‌های انقلابی دانست که باید به صورت جدی با آن برخورد شود.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن شب یلدا مهارت آموزی در سایه توجه به تجربیات بزرگ تر ها را مهم عنوان و اظهار کرد: شب یلدا یک فرصت برای بیان تجارب سالمندان فامیل است که بتوانند از تلخی و شیرینی روزگار دوران زندگی خود بگویند تا جوانان زندگی را با محوریت صبر در برابر مشکلات و سازگاری در نحو هزینه ها از بزرگترها بیاموزند.

امام جمعه ابرکوه در ادامه با توجه به سوم دی ماه و سالروز تأسیس ثبت احوال گفت: انتخاب نام نیکو برای فرزندان مساله ای که مورد توصیه رسول خدا(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام است و متاسفانه بعد از انقلاب به خاطر کوتاهی متولیان امور در ارشاد مردم خیلی ها به دلیل غلبه احساسات، از اسامی ارزشی برای فرزندانشان فاصله گرفته و اسامی بی محتوا برای یادگاران خود انتخاب می کنند.

وی با اشاره به چهارم دیماه(25 دسامبر) سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) عنوان کرد: آمریکا و کشورهای غربی فرهنگ عیسوی را با دود و باروت عجین کرده و کمترین ارزشی برای زندگی بشر قائل نیستند و حقوق بشر را به معنای حقوق خودکامگی های خود تفسیر می کنند.

حجت الاسلام حسینی مسئولیت تمام ویرانی ها در سوریه، یمن، عراق، افغانستان و التهاب اقتصادی جهان را از خودکامگی های آمریکا بیان کرد و افزود: هفت سال است آمریکا تمام امکانات خود را در سوریه به کار گرفت تا حکومت مردمی این کشور را ساقط کند؛ دولت های مزدور عربی را فریب داد، اما پیروزی دیگر امت اسلام در عرصه سیاسی برای جبهه مقاومت در یمن صورت گرفت و جبهه انصارالله موفق شد آمریکا و عربستان را عاجز و زمین‌گیر کند.

وی ادامه داد: رژیم وهابی حاکم بر عربستان در جنایات وحشیانه خود تاکنون خسارات بزرگ مادی و حیثیتی را متحمل شده و نتوانسته در یمن به کمترین نتیجه و دستاوردی برسد و  دنیا بداند که مصوبه سنا هم در ماجرای قتل خاشقجی دست خونین آمریکا در این ماجرا را تطهیر نمی کند.

لزوم برخورد جدی با انتصابات رانتی 
امام جمعه ابرکوه تلاش های آمریکا برای شکست نظام را ناکام بیان کرد و تاکید داشت: چهل سال است تیرهای کینه آمریکا به سمت ملت ایران رها شده و همگی به سنگ خورده و آخرین تیرشان جنگ اقتصادی است که به راه انداخته اند؛ اما مقاومت این ملت بزرگ جنگ روانی اقتصادی و رسانه‌ای دشمن را هم تاکنون ناکارآمد کرده و در حال عبور از این بحران است به زودی سنگ قدرتمند مقاومت ملت شیشه عمر آمریکا را خواهد شکست؛ البته این موضوع منوط و مشروط به دفع فساد در داخل است.

این مقام مسئول به موضوع انتصابات رانتی که یکی از مظاهر فساد اداری است پرداخت و گفت: این مساله متاسفانه در بدنه مدیریت های کل، میانی و جزء به صورتی نامطلوب بوده و خیلی مسئولین ما با به کارگیری فامیل های خود زمینه پارتی بازی را رواج دادند و کسی هم به آن ها چرا نگفت؛ اما خشم مردم از این رانت بازی‌های انتصابی موجب شد که ژن های خوب نخواهند در مصادر امور قرار گیرند.

وی تاکید کرد: رفتار خویشاوندسالاری به جای ارزش محوری و انقلابی‌گری موضوعی است که با کلیه موازین مدیریتی و ارزش‌های انقلابی در تضاد است و باید به صورت جدی با آن برخورد شود.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد