Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد:

دو روستا در ابرکوه از نعمت گاز بهره مند می شوند


مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به این که در پروژه‌های گازرسانی با آخرین‌ها روبرو هستیم، گفت: 18 روستای دهستان سانیج شهرستان تفت، پنج روستا در اردکان و دو روستا در ابرکوه، از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش سرو ابرکوه، مایه مباهات و افتخار است که با گازدار شدن آخرین شهر استان یزد، برگ زرین دیگری به کتاب تاریخ شرکت ملی گاز ایران افزوده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد که در مراسم افتتاح و بهره‌برداری رسمی از خط انتقال گاز بافق – بهاباد و پروژه گازرسانی به شهر بهاباد، با حضور مهندس حمیدرضا عراقی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، سعید مومنی مدیر گازرسانی، عیسی مقدمی‌زاد رئیس امور حقوقی و قراردادها و منقاصات کالای شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، علی زینی‌وند سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و جمعی از مقامات، مسئولین و مردم این شهر، سخن می‌گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: با بهره‌مندی 21 شهر استان یزد از گاز، جمعیت تحت پوشش شهری به 100 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه بافق - بهاباد در شهریور سال 95 با حضور رییس‌جمهوری و مهندس عراقی کلید خورد و احداث شبکه و ایستگاه‌ها با صرف 8 میلیارد تومان آغاز شد، تصریح کرد: با بهره‌مندی از این نعمت خدادادی در بخش واحدهای خانگی و تجاری، به‌زودی شاهد رشد صنعت و کشت گلخانه‌ای در استان خواهیم بود؛ چراکه گاز محور و پیشران توسعه است.

فلاح با اشاره به این که در پروژه‌های گازرسانی با آخرین‌ها روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح این پروژه و با حضور مهندس عراقی، پروژه‌های دیگری نیز در این استان، ازجمله 18 روستای دهستان سانیج شهرستان تفت، پنج روستا در اردکان و دو روستا در ابرکوه، به بهره‌برداری می‌رسند، ضمن آن که شهرک صنعتی بافق و همچنین 19 مورد کوره‌های آجرپزی فهرج نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گاز را بنیاد ایجاد زیرساخت‌های توسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف عنوان کرد و گفت: با این پروژه، 8 هزار و 700 خانوار از نعمت گاز برخوردار شده و از 542 روستا در سطح استان، 362 روستا گازدار شده و در 59 روستا نیز پیمانکاران در حال فعالیت هستند و این در حالی است که 39 روستا نیز در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

فلاح در پایان ضمن تشکر و تقدیر از تمامی مسئولین و دست‌اندرکاران این پروژه بزرگ و ملی، جمعیت روستایی تحت پوشش گاز را 80 درصد عنوان کرد و گفت: تاکنون 120 میلیارد تومان برای اجرای تمام طرح‌های گازرسانی در روستاهای استان یزد هزینه شده و به این ترتیب و در مجموع، جمعیت تحت پوشش گازرسانی استان یزد به 96 درصد رسیده است.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد