Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

دولتمردان به جای نقد ائمه (ع) کلاه خود را بگیرند که باد نبرد!/ برجام برای مردم گرفتار و بیکار نان و آب نمی شود


امام جمعه ابرکوه خطاب به دولتمردانی که ائمه (ع) را نقد می کنند، گفت: شما کلاه خودتان را بگیرید که باد نبرد چرا در حوزه حجت های بالغه الهی وارد می شوید و از حلّ مشکلات کشور طفره می روید؟

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان کشورهای اسلامی اظهار کرد: موضوع قدس اشغالی محور استراتژی جهانی انقلاب اسلامی است که کشورهای اسلامی، باید وحدت و مواضع خود را با صراحت و صدای بلند در این خصوص اعلام کنند.

سکوت در برابر مسائل فلسطین و قدس؛ توطئه صهیونیست است
حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه برگ برنده در دست ملت های مسلمان است، افزود: نباید گذاشت امپراطوری خطرناک تبلیغاتی غرب با محوریت صهیونیست ها؛ این مسائل مهم را نادیده بگیرد و با توطئه سکوت مسائل اصلی امت اسلامی را محو کند.

وی بیان کرد: امریکا و همپیمانانش در جنگ نظامی شکست خورده اند و در جنگ نرم نیز شکستشان حتمی است. لذا فراموش نکنیم که فلسطین یک مجموعه و تاریخ از بحر تا نهر است و قدس هم پایتخت فلسطین است و امکان هیچگونه خدشه ای بر این حقیقت وجود ندارد.

حسینی اذعان کرد: مسلمانان باید ادعای دروغین آمریکا و دولت هایی که کور کورانه از او پیروی می کنند و با استفاده از ابزارهای رسانه ای خود افکار عمومی ملت ها را تغییر می دهند و خود را مدافع حقوق بشر و دشمن تروریسم می خوانند؛ را افشا کنند.

مگس های آمریکایی دنبال زخم های اقتصادی در ایران هستند که روی آن بنشینند
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: این شیطان بزرگ که در کردستان عراق ناکام شد، می خواهد با قرار دادن 4/1 خاک سوریه در اختیار کردها و با حمایت کردن همه جانبه آنها جهت ایجاد شورش، نگذارند جهان اسلام روی آرامش را ببیند!

وی با تأکید بر این مطلب که هدف امریکا در نهایت آسیب رسانی به کشور با ثبات و مقتدر ایران است، گفت: امریکا و هم پیمانان کر و کورش به دنبال زخم هستند تا مثل مگس روی آن بنیشند، بنابراین مسئولین و دولتمردان ما باید زخم های کشور را به ویژه در بخش معیشی و اقتصادی درمان کنند و این راه ناکامی دشمن است.

دولتمردان کلاه خودتان را بگیرید که باد نبرد چرا ائمه (ع) را نقد می کنید
حسینی خاطر نشان کرد: در حالیکه مسئولین سه قوه باید جوابگوی مشکلات مردم باشند، متأسفانه بعضی دولتمردان ما هنوز هم فرافکنی می کنند، به حواشی می پردازند و بحث هایی عجیب مطرح می کنند که مورد انتظار نیست.

وی تأکید کرد: کسانی که به نقدکردن ائمه معصومین علیه السلام می پردازند! بدانند شما اگر ستاره هم باشید نورتان از خورشید است. شما کجا و ذات مقدسّه ائمه معصومین (ع) کجا؟ شما کلاه خودتان را بگیرید که باد نبرد چرا در حوزه حجت های بالغه الهی وارد می شوید و از حلّ مشکلات کشور طفره می روید؟

برجام برای مردم گرفتار و بیکار نان و آب نمی شود
خطیب جمعه ابرکوه خطاب به دولتی ها گفت: این جناح بازی ها و سیاسی کاری ها برای مردم نان و آب نمی شود. اگر جشن و شادمانی داریم که برجام دوساله شد و در بحث های کلان اثر است، باید ببینم در سبد غذایی و سفره زندگی مردم چه برکاتی اضاف شده است؟ خودتان را جای مردم گرفتار و بیکار بگذارید، آیا می توانند به جای نان و آب، برجام را به زن و فرزندانشان بخورانند؟

مشکل کشور عوامل نفوذی در بدنه قوا هستند/ احساساتی عمل کردن در انتخابات نتیجه اش این است
حسینی یادآور شد: مشکل کشور عوامل نفوذی در بدنه قوا است که گاهی برای اغتشاشگران دلسوزی کرده و اشک می ریزند. چرا باید در اقدامی عجیب چهل نماینده مجلس با نامه نگاری به رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه، خواستار آزادی هر چه سریع تر آشوبگران بازداشت شده شوند؟!

وی عنوان کرد: این مشکلات ناشی از آن است که زمان انتخابات بعضی از مردم تابع احساسات می شوند و شایستگی، قابلیت، تعهّد، ایمان و میزان وفاداری نامزدها به انقلاب و نظام را نادیده می گیرند.

حسینی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 32 نفر از جانباختگان حادثه کشتی نفت کش، از مسئولین مربوطه خواست تا پیگیر قضیه باشند و علت تصادف کشتی فلّه بر هُنگ کنگی با سانچی نفتکش را بررسی کنند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد