Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با استقبال پرشور مردم و مسئولین؛

دوندگان جاده ولایت وارد دارالسعاده ابرکوه شدند


عاشقان علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان جاده ولایت، صبح امروز در میان استقبال گرم و پرشور مردم و مسئولین شهرستان ابرکوه، وارد این شهر ولایی شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، دوندگان جاده ولایت در قالب پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی، حرکت خود را از روز اول شهریور ماه سال جاری از مسجد شهدای شلمچه آغاز نمودند و پس از طی 10 منزل و 880 کیلومتر صبح امروز در میان استقبال با شکوه و مثال زدنی مردم و مسئولین دارالسعاده ابرکوه، ضمن حمل پرچم مقدس سبز رضوی، گام به این شهر ولایی و شهید پرور نهادند.
این کاروان 23 نفره در بدو ورود خود به ابرکوه با استقبال سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج روبرو شدند که به رسم ادب و یادبود چفیه هایی از سوی مسئولین بر شانه های این پویندگان مسیر عشق و ولایت آویخته شد. در ادامه مسئولین نیز با دوندگان همراه شده و در مقابل بنیاد شهید و در جمع اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان دست ها را به سمت آسمان برده و زیارت خاصه امام رضا (ع) را قرائت نمودند.
پس از طی مسیری ورزشکاران کونگ فو کار، اسکیت بازان و سوارکاران ابرکوهی ضمن خیر مقدم گویی با این عزیزان همراه شده و به سمت بوستان ملت حرکت کردند.
شایان ذکراست جوان ترین عضو این کاروان 17 و مسن ترین آنها 75 سال سن دارند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد