Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت روز مهندسی؛

دیدار مهندسان بسیجی ابرکوه با فرماندار و امام جمعه از نگاه دوربین


همزمان با روز مهندسی، اعضای کانون بسیج مهندسین شهرستان ابرکوه با سید نبی رسولی فرماندار و حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با سالروز بزرگداشت مقام خواجه نصیر الدین طوسی که روز مهندسی نامگذاری شده است، اعضای کانون بسیج مهندسین شهرستان ابرکوه با سید نبی رسولی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

سید نبی رسولی در جمع مهندسان بسیجی ضمن تبریک این روز بیان داشت: وجود 500 مهندس در شهرستان ابرکوه منبع عظیمی  از علم، استعداد و توانایی است که باید به خوبی شناخته شده و در زمینه های مربوطه بکار گرفته شود. باید به این جوانان فرصت ارائه افکارشان داده شود.

رسولی خطاب به اعضای کانون بسیج مهندسین گفت: شما باید تلاش کنید تا در راستای عمران و توسعه شهرستان راهکارهای مفید ارائه داده و بیشترین تلاش را بر روی بخش کشاورزی متمرکز کنید تا با شرایط فعلی و بحران آب بتوان این بخش را در موفعیت فعلی حفظ کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مهندسین به عنوان معماران مبلمان شهر سازنده و شکل دهنده وجه ی وجاهت شهرستان می باشند که موقعیت و کارایی آنان برای مسئولین ارزشمند و تأثیر گذار است گفت: ما به جامعه مهندسین به دید یک مجموعه ارزشی و تخصصی و کارآمد نگاه می کنیم و از آنان انتظار می رود در بخش بهسازی مبلمان شهری، توسعه و رشد همه جانبه شهر همه توانمندی های خود را بکار گیرند.

در پایان این بازدید ها با حضور ناصر زارع مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان با اهداء لوح تقدیر از اعضای کانون بسیج مهندسین شهرستان تجلیل شد.

 

عکس: با همکاری حامد اکرمی




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد