Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

از بین 900 فیلم ارسالی صورت گرفت

راهیابی «قهرمان شهر من» به کارگردانی جوان ابرکوهی به بخش نهایی ماه عسل


فیلم مستند «قهرمان شهر من» به کارگردانی جوان ابرکوهی به بخش نهایی ماه عسل راه یافت.

به گزارش سرو ابرکوه، فیلم مستند (قهرمان شهر من) به نویسندگی و کارگردانی سید سجاد ابطحی به بخش نهایی مسابقه بزرگ برنامه ماه عسل شبکه سه سیما راه پیدا کرد.


ابطحی در خصوص جزئیات این فیلم اظهار کرد: قهرمان شهر من؛ مستند کوتاه روایتگر بخش هایی از زندگی رضا یعقوب زاده جوان معلول ابرکوهی است، که با نگاهی سرشار از امید و انگیزه توانایی های این جوان را به تصویر می کشد.


وی خاطر نشان کرد: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم «قهرمان من» از سوی شبکه سه سیما با همکاری سایت آپارات و با هدف شناسایی و کشف قهرمان ها و استعداد های برتر کشور برگزار می شود.


کارگردان جوان ابرکوهی تصریح کرد: از بین حدودأ 900 فیلم ارسالی به مسابقه ماه عسل، این فیلم مستند به همراه 29 اثر دیگر به مرحله نهایی راه یافته است.


وی گفت: فاطمه عطاپور به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، اصغر عباسی و مسعود امیدواری تصویربرداران، مسعود رجبی مدیر تولید، فرزاد علی پناه در بخش موسیقی و صداگذاری، هلیا نیکوکار به عنوان مشاور کارگردان و موسسه مردم نهاد کارنگ کویر مجری طرح و از عوامل تولید این فیلم می باشد.


ابطحی تهیه کننده این فیلم افزود: تهیه و تولید این فیلم با هزینه های شخصی انجام شده است و هیچ یک از نهاد های دولتی و غیردولتی به این فیلم مساعدت نداشتند.


وی بیان کرد: علاقمندان می توانند برای تماشای فیلم قهرمان شهر من، به سایت رسمی برنامه ماه عسل به نشانی maheasal.tv  و یا صفحه رسمی ماه عسل در آپارات به نشانی aparat.ir/maheasaltv مراجعه نمایند.


لازم به ذکر است ابطحی دانش آموخته رشته کارگردانی سینما پیش از این نیز با فیلم کوتاه واکنش، در جشنواره‌های استانی و ملی خوش درخشیده بود.


انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (4 آرا)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد