Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج:

راهیان‌نور تقویت‌کننده روح اقتصاد مقاومتی است


رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را پشتوانه فعالیت‌های اقتصادی در جامعه دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است می‌تواند محصول راهیان نور باشد و این به معنی بیداری و هوشیاری جوانان در مقابل جبهه دشمن در راهیان نور است.

راهیان-نور.

به گزارش سروابرکوه، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به سران قوا درباره ضرورت اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بر اهمیت این موضوع نزد ایشان حکایت دارد وظیفه قوای سه گانه برای اجرایی کردن این سیاست ها که از پشتوانه کارشناسی قوی برخوردار است، دو چندان می شود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: در چند سال اخیر و با شدت یافتن تحریم های یک جانبه و غیرانسانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف متوقف کردن برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران، با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، واژه ی جدید « اقتصاد مقاومتی » به ادبیات اقتصادی کشور اضافه شده است.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد با فشارهای خود مسیر کشور را در راه پیشرفت بازدارد و اقتصاد مقاومتی موجب بالارفتن توان ملی کشورمان خواهد شد.

سردار سلیمانی افزود: یکی از مواردی که در زمینه اقتصاد مقاومتی باید به آن توجه کنیم خودکفا شدن در زمینه تولید کالاهای ملی است که اگر در این زمینه به موفقیت برسیم، می‌توانیم اقتصاد درون‌زای کشور خود را ارتقا ببخشیم.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقا ومتی ابراز داشت: بسیجیان در لبیک به ندای ولی امر خود در تحقق اقتصاد مقاومتی با تمام توان و شایستگی‌های خود پیشگام هستند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یادآور شد: در شرایطی که دشمن با طراحی جنگ نرم و اقتصادی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی آماده شده است، نامگذاری هوشمندانه سالهای اخیر با عناوین اقتصادی توسط مقام معظم رهبری بیانگر اهمیت موضوع اقتصاد است. جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته است، نشان دهنده ناکامی اش در جنگ های مختلف نظامی، علمی و هسته ای علیه ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: بحث اعزام راهیان نور موضوعی جدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروزی است و اجرای این طرح فرهنگی و معنوی مورد تاکید رهبری قرار دارد و می تواند به آموزش جوانان و نوجوانان در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را پشتوانه فعالیت‌های اقتصادی در جامعه عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است باید محصول همین راهیان نور باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی ادامه داد: مقاوم بودن اقتصاد،استفاده از همه‌‌ى ظرفیتهاى دولتى و مردم،حمایت از تولید ملى،مدیریت منابع ارزى و مدیریت مصرف جزء برخی سرفصل ها از صحبت های مقام معظم رهبری در ارکان اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره )درباره خودکفایی اقتصادی فرمودند: شما می دانید که اگر یک مملکت در اقتصاد، خصوصا این رشته اقتصاد که نان مردم است؛ در این، احتیاج به خارج پیدا بکند و یک احتیاج مبرمی که نتواند خودش را اداره کند خودش را و باید دیگران او را اداره کنند. این وابستگی اقتصادی آن هم در این رشته، موجب این می شود که ملت ایران، مملکت ایران، تسلیم بشود به دیگران.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با تکیه بر تمام توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی و حضور در کارگاه عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی پیشگام است.هرچند تا رسیدن به وضع مطلوب راه سخت و طولانی در پیش است اما بسیج برای کمک به خدمتگذاران ملت و خودکفایی ایران اسلامی آمادگی کامل دارد.

منبع: دانا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد