Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آخر هفته برگزار می شود؛

رزمایش «الی بیت المقدس» در منطقه عملیاتی «غدیر» ابرکوه


همزمان با سراسر استان، رزمایش «الی بیت المقدس» در منطقه عملیاتی غدیر در شهرستان ابرکوه، برگزار خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز جلسه هماهنگی اجرای برنامه های رزمایش «الی بیت المقدس»، با حضور برخی مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.


سید نبی رسولی فرماندار شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل یک اصل مهم می باشد که همیشه و همه وقت برای کشور ضروری است.


رسولی ضمن تاکید بر این موضوع که، ابرکوه همیشه در اجرای برنامه ها و فعالیت های مهم در استان بی نظیر بوده است، گفت: باید هماهنگی های لازم صورت گیرد، تا رزمایش «الی بیت المقدس» که همزمان با روز ملی پدافند غیرعامل، به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد، طی دو روز و هرچه باشکوه تر اجرا شود.


سرهنگ سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ادامه اظهار کرد: رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در شهرستان با حضور بیش از هزار نفر که در قالب 5 گردان سازماندهی شده اند، در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.


ابراهیمی عنوان کرد: رزمایش الی بیت المقدس؛ همزمان در نواحی مختلف استان یزد با شرکت 39 گردان بیت المقدس، 12 گردان امام حسین (ع) و 5 گردان کوثر، با نام سردار شهید اله دادی برگزار می شود.


وی با تشریح اهم برنامه های رزمایش «الی بیت المقدس» افزود: رزمایش مذکور با حضور شش گردان بیت المقدس و امام حسین(ع) در شهرستان، که از پنج شنبه آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت، در منطقه عملیاتی غدیر اجرا می شود.


ابراهیمی بیان کرد: این رزمایش با هدف اعلام آمادگی کامل بسیجیان ابرکوه در برابر هرگونه خباثت و شیطنت دشمنان، برگزار می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج همچنین اذعان کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس؛ با هدف حفظ انسجام، تمرین های تاکتیکی، رزم در شب و جهت یابی، تیراندازی و انفجار طرح ریزی شده است.  این طرح بر اساس پدافند غیرعامل مقابله با ناآرامی های داخلی، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مردم یاری در جهت تهدیدهای موجود در شهرستان، ضد هلی برن و پدافند دورا دور می باشد.


انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد