Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه:

رفع سد معبر با همکاری دستگاه های دیگر امکانپذیر است


شهردار ابرکوه رفع سد معبر به عنوان یک معضل شهری ابرکوه را نیازمند همکاری دیگر دستگاه های مرتبط دانست.

به گزارش سرو ابرکوه، منوچهر مهرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مبارزه با سد معبر در شهر ابرکوه اظهار داشت: در مبارزه با اين پديده بايد مولفه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و ارشادي بر نگاه امنيتي غالب باشد اما اين به معناي خودداري شهرداري در برخورد قاطع با متخلفان نيست.

وي سد معبر را تضييع حقوق شهروندان و باعث ايجاد چهره نامناسب در شهر دانست و افزود: در رفع سد معبر بايد كسبه و صاحبان مغازه‌ها پيشگام باشند و در كنار آن مسئولان مربوطه چون نيروي انتظامي نیز به عنوان ضابط قضايي اين مهم را مورد توجه قرار دهند.

مهرزاده بيان داشت: كسبه نیز با اشغال پياده ‌روهاي مقابل مغازه های خود بر معضلات اين مهم اضافه کرده اند كه لازم است در كنار برخوردهاي شهرداري، همكاري ديگر نهادهاي مربوط چون مجمع امور صنفي را در رفع اين معضل شاهد باشیم.

این مسئول با اشاره به تبصره يك بند دو ماده 55 قانون شهرداریها در خصوص ممنوعيت سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز از میدان ها و معابر عمومی برای کسب، سکنی و یا هر نحو دیگر عنوان كرد: اجراي قانون سد معبر ضمن تامين و حفظ حقوق شهروندان، موجب زيبايي معابر سطح شهر و نيز آرامش و آسايش آنان مي شود.

وی در مورد برخی از اقدامات انجام شده در راستای رفع سد معابر از طرف شهرداری گفت: موضوع سد معبرشهر در کمیسیون بند2 ماده55 شهرداری با حضور اعضاء و همچنین کلیه میوه فروشان مطرح شد و همچنین بین شهرداری و نیروی انتظامی شهرستان برای هر گونه همکاری قرارداد منعقد شده است.

مهرزاده ادامه داد: برگزاری جلسات با حضور کارشناسان و مدیران صنوف برای تبادل نظر و رفع این معضل و همچنین برخورد قاطع با میوه فروشان سیار و تعیین مکان مناسب برای استقرار آن ها برخی دیگر از این اقدامات بوده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد