Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در نشست قرآنی؛

رونمایی از تابلوی مشبک معرق “آیه الکرسی”


در چهاردهمین برنامه "نغمه توحید با نوای قرآن" از تابلوی معرق کاری شده آیه الکرسی اثر هنرمند متعهد "مسلم فرودی" رونمایی شد.

به گزارش سرو ابرکوه، در ادامه سلسله برنامه های قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه و در ویژه برنامه "نغمه توحید با نوای قرآن" که به همت موسسه قرآنی توحید برگزار می شود از تابلوی معرق کاری شده آیه الکرسی اثر هنرمند متعهد "مسلم فرودی" رونمایی شد.

این برنامه که چهاردهمین ویژه برنامه "نغمه توحید با نوای قرآن"  خود را داشت، به مناسبت عید خجسته ۲۷ رجب و مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، در محل سالن آمفی تئاتر اداره برگزار شد.

علاوه بر قرائت و تفسیر قرآن توسط سیدمحمد فلاحزاده و صمد صادق پناه، مداحی، شعرخوانی و اجرای مسابقه، از تابلوی زیبای معرق و مشبک کاری شده آیه شریفه " آیه الکرسی" اثر هنرمند متعهد مسلم فرودی رونمایی شد.

لازم به ذکر است در این برنامه علاوه بر رونمایی از تابلو، محمدرضا سلیم زاده و مریم عابدین پور در مدح و منقبت پیامبر اسلام(ص) به شعرخوانی پرداختند.

در ادامه این برنامه، سیدرسول کبرایی مداح اهل بیت(ع) نیز به مداحی پرداخت و ناهید خاموشی آیاتی چند از کلام ا… مجید را تفسیر نمود.

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد