Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در مراسم تکریم و معارفه روسای اداره ارشاد ابرکوه؛

رئیس سابق اداره ارشاد ابرکوه از مدیر کل فرهنگ و ارشاد یزد گلایه کرد


رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: در طول یک سال اخیر رویداد خاصی در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان رخ نداده است.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در مراست تکریم و معارفه رؤسای این اداره از کلیه هنرمندان، فعالان عرصه فرهنگ، مسئولین ادارات، فرماندار و سایر افرادی که با وی در مدت بیش از سه سال خدمت، همکاری داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

عادل در ادامه افزود: تجربه کاری در مدت فعالیت در مجموعه ارشاد نشان می دهد که هیچ پیشرفتی در کارها، جز با همکاری و همدلی میسّر نخواهد شد؛ در این اوضاع اقتصادی کشور اگر کلیه مسئولین با یکدیگر همدل نبوده و تعامل نداشته باشند، متعاقباً شهرستان نیز هیچ پیشرفت و توسعه ای نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه فرهنگی شهرستان گروهی در حال فعالیت مستمر هستند بدون اینکه کوچک ترین توقع مالی داشته باشند و تنها با عشق و علاقه به شهر تلاش می کنند.

مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در اداره ارشاد یک بانک اطلاعاتی از هنرمندان شهرستان تهیه شده است که در آن اسامی بیش از هزار نفر از اهالی هنر به ثبت رسیده که اتفاقات مهمی در سطح استان و کشور رقم زده و موجب مطرح شدن ابرکوه شدند.

عادل تأکید کرد: اگر متولیان فرهنگ شهرستان تمرکز خود را بر روی کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار داده و رشد و ترویج فرهنگ را از مساجد آغاز کنند، بدون شک بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبانگیر جامعه است مرتفع خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از عبدالحسینی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد استان یزد از غیاثی مدیر کل جدید گلایه کرد و گفت: در مدت یک سالی که با آقای غیاثی همکار بودم، رویداد خاصی در عرصه فرهنگ و هنر ابرکوه رخ نداد، و ای کاش ایشان حداقل یکی از نامه های مرا پاسخ داده بودند.

حمید رضا بصیری به عنوان مدیر جدید اداره ارشاد ابرکوه در خاتمه اظهار کرد: دستاوردهای امروز اداره ارشاد ابرکوه مرهون تلاش های مجدانه نسل های گذشته در این اداره می باشد که امروز به ثمر نشست است؛ لذا از کلیه مسئولین و هنرمندان تقاضا دارم که مرا در مسیر خدمتگزاری یاری نمایند تا بتوانیم برنامه های گذشته را به قوت خود حفظ کرده و در راستای شکل گیری برنامه های جدید قدم برداریم.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد