Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


سنگ آموزش و پرورش جلوی پای خیرین مدرسه ساز هرات


پژوهش سرای دانش آموزی هرات با قول مساعد مدیر کل نوسازی استان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد و امیدواریم با جذب اعتبار لازم شاهد تکمیل این پروژه در شهرستان باشیم.

به گزارش سرو ابرکوه، رئیس آموزش و پرورش هرات در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم، درباره پروژه نیمه تمام پژوهش سرای دانش آموزی اظهار داشت: این پروژه یک پروژه خیری محسوب می شود که خیر محترم آقای رسولی به نام دختر فرهنگی خود(الهام رسولی) پیشنهاد آن را مطرح و بنا به نیاز منطقه به این پژوهش سرا پیگیرها صورت گرفت و مقدمات کار انجام شد.

حبیب کاظمی نسب گفت: خیر محترم حدود دویست میلیون برای راه اندازی این طرح پیشنهاد و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند و مابقی نیز اداره کل نوسازی استان تقبل کرده اند که تا کنون حدود 70 درصد طرح پیشرفت داشته است.

وی یکی از اولویت های دولت دوازدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان و افزود: پژوهش سرا دانش آموزی هرات نیز جز طرح های نیمه تمام محسوب می شد و امیدواریم با جذب اعتبارات لازم تا مهرماه سال آینده این پروژه افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

کاظمی نسب گفت: در سال گذشته 43 درصد بودجه از اعتبارات به نوسازی اختصاص یافت که حدود 30 درصد آن توسط آموزش پرورش خاتم جذب شد که همین نیز صرف کارهای آموزشی شهرستان شد.

رئیس آموزش و پرورش هرات مشارکت خیرین در احداث پروژه های آموزشی را یک امر ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: امسال با مشارکت خیرین چند مدرسه در منطقه افتتاح شد که با توجه به نیاز شهرستان در بحث کمبود فضاهای آموزشی این مشارکت ها باید بیش از پیش باشد.

وی افزود: در شهر هرات اکثر بناهای آموزشی و مدارس بالای 30 سال عمر دارند و حدود 70 درصد مدارس نیاز به مقاوم سازی دارند بنابراین در این راستا نیاز به مشارکت همه جانبه خیرین هستیم.

رئیس آموزش و پرورش هرات در پایان خاطر نشان کرد: پژوهش سرای دانش آموزی هرات با قول مساعد مدیر کل نوسازی استان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد و امیدواریم با جذب اعتبار لازم در آینده نزدیک شاهد تکمیل این پروژه در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد