Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئيس اداره مخابرات ابركوه:

شماره تلفن هاي شهرك ولايت و بزرگراه امام(ع) تغيير كرد


رئيس اداره مخابرات ابركوه گفت: بدليل محدوديت هاي موجود و ضرورت ارتباط دهي به متقاضيان جديد، برگردان و تغيير شماره تلفن هاي شهرك ولايت و محدوده بزرگراه امام علي (ع) ابركوه انجام شد.

به گزارش سرو ابركوه،‌ نعمت اله اكرمي رئيس اداره مخابرات شهرستان ابركوه از ضرورت برگردان و تغيير شماره تلفن هاي شهرك ولايت و محدوده بزرگراه امام علي (ع) خبر داد و گفت: چندين سال است كه تعداد زيادي از همشهريان ساكن در شهرك ولايت و محدوده بزرگراه امام علي (ع) به علت عدم امكانات فني و بعد مسافت از مركز شهيد فلاح زاده، از سرويس تلفن ثابت و ADSL محروم بوده و فقط تعداد كمي از مشتركين از سرويس هاي مذكور بهرمند مي باشند.
اكرمي اذعان داشت: در همين راستا و پس از پيگيري هاي مستمر به دليل محدوديت هاي موجود جهت ارتباط دهي به متقاضيان جديد و ارائه سرويس هاي ارزش افزوده، سه كافو از مركز شهيد فلاح زاده به مركز توحيد برگردان شد.
وي در ادامه از بردباري ساكنين فهيم مناطق مذكور قدرداني كرده و افزود: خطوط قبلي موجود در منطقه شهرك ولايت و بزرگراه امام علي (ع) به علت بعد مسافت تا مركز شهيد فلاح زاده از پايداري مطلوب برخودار نبوده و مشتركين در خصوص ارتباط  ديتا، اينترنت و غيره  اكثرا با مشكل مواجعه بوده اند؛ اما اكنون با توجه به مسافت فعلي و نصب تجهيزات مورد نياز و بروز، اين م‍ژده را به همشهريان مي دهيم كه از اين پس خدمات ياد شده با كيفيت مطلوب و بالايي ارائه خواهد شد.
رئيس اداره مخابرات ابركوه تصريح كرد: طي يك سال گذشته مكررا با شركت هاي PAP  (فن آوا، پيشگامان و دادگستر عصرنوين ) مكاتباتي صورت گرفت تا جهت سرويس دهي به مشتركين خود در اين مناطق تجهيزات مورد نياز را نصب و راه اندازي نمايند كه متأسفانه شركت هاي مربوطه امتناع نموده و هم اكنون شركت مخابرات آماده ارائه هرگونه سرويس به همشهريان مي باشد.

گفتني است اهالي منطقه شهرك ولايت و بزرگراه امام علي (ع) مي توانند با مراجعه به سايت مخابرات به آدرس  WWW.YAZDTELECOM.IR  و يا از طریق شماره تلفن هاي  چهار رقمي 2020 و 2030   از نحوه ارائه  سرويس دهي ADSL  مطلع شوند.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد