Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی صدور پیامی؛

شهردار ابرکوه؛ از حضور گسترده عزاداران حسینی قدردانی کرد


شهردار ابرکوه طی صدور پیامی از حضور گسترده عزاداران و مسئولین هیئت های مذهبی در برپایی برنامه های عزاداری دهه اول محرم تقدیر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار ابرکوه با صدور پیامی از حضور شورانگیز مردم شهرستان، در قالب هیئت های عزاداری که مراسمی با شکوه، هماهنگ و کم نظیر را در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خلق نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

حاتمی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری خامس آل عبا، اظهار کرد: مردم ابرکوه همچون همیشه در برگزاری مراسم های در خور شأن شهدای کربلا، اهتمام تمام ورزیده و کلیه جوانب ایجاد و حفظ نظم را رعایت کردند. با هماهنگی و اتحاد کم نظیر خود فضایی معنوی ایجاد کرده که تحسین همگان را برانگیخت.

وی خاطرنشان کرد: حماسه خونبار کربلا یک مکتب تعلیمی و تربیتی همیشه زنده است که شاگردان زیادی در آن درس آموخته، رشد و تعالی یافته و در نهایت خود؛ منشا خیر و برکاتی شده اند.

شهردار ابرکوه بیان کرد: ارادتمندان به اهل بیت(ع) در پاسداشت نهضت بزرگ عاشورا، مسیر حرکت خود را با مسیر حرکت سالار شهیدان همسو می نمایند؛ حرکتی که در آن عمل به سیره رسول الله(ص)، اصلاح در جامعه، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر توشه رسیدن به سرمنزل مقصود است.

حاتمی در ادامه این پیام از کلیه خطبا، مبلغین و روحانیونی که در این ایام با تبیین قیام سید الشهدا (ع)، انگیزه ها و دست آوردهای آن را برای علاقمندان خصوصا نسل جوان بیان نمودند، صمیمانه تشکر و قدر دانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال های آتی بتوانیم با همکاری هر چه بیشتر مردم و مسئولین، شاهد مراسم های عزاداری در سطح ملی باشیم.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد