Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار بهاباد:

صرفه جویی در مصرف آب، توجه جدی مردم را می طلبد


فرماندار بهاباد با اشاره به تغيير الگوی بارش و خشكسالی های اخیر بر صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در روستاها تأکید کرد وگفت : همه روستاها باید از آب آشامیدنی سالم برخوردار باشند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بهاباد نیوز، "محمدمهدی خانی زاده" باید با فرهنگ سازی در صرفه جویی مصرف آب که توجه جدی مردم به این مسئله را می طلبد، خود را با کم آبی که وجود دارد وفق دهیم اظهارداشت: هم مردم و هم ما مسئولان با‌ید کم آبی را جدی بگیریم تا در آینده کمبودی در این خصوص نداشته باشیم.

خانی زاده با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: مدیریت مصرف آب شرب در روستاها نیازمند همت مضاعف این اداره برای کنترل میزان آب مصرفی اهالی روستاها می باشد؛ الگوی مصرف باید براساس آبی که وجود دارد تنظیم شود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه همه روستاها باید از آب آشامیدنی سالم برخوردار باشند خواستار تسریع در اجرای طرح های آبرسانی به روستاها شد.

 سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان در ابتدای  این دیدار گزارشی از فعالیت ها، مسائل و مشکلات این اداره مطرح نمود و بیشتر مشکلات را مربوط به قنات ها و کم آبی در روستاهای ییلاقی عنوان نمود.

"مجید منصوری فر"  در ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاها گفت: پروژه ای تحت عنوان آبرسانی به تنگل در حال اجرا می باشد که تاکنون لوله کشی در مسیر روستای کویجان انجام و دو مخزن ذخیره آب احداث شده است؛ انشاا... با بهره برداری از این طرح به سه منطقه در روستاهای همیجان، بهدان و فودیج آب آشامیدنی انتقال خواهد یافت.

سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان عنوان کرد : با کمک هایی که از سوی فرمانداری صورت خواهد گرفت امیدواریم در آینده شاهد بهره مندی بیشتر اهالی روستاها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی باشیم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد