Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فعال فرهنگی شهر مهردشت:

ضرورت اجرای کارهای هنری توسط نهادهای ذی ربط در مهردشت


عباسی مهرآبادی با اشاره به ظرفیت های شهر مهردشت در عرصه هنر و فرهنگ گفت: عدم نهادهای ذی ربط در زمینه هنر و فرهنگ، در این شهر، با هدف اجرای برنامه های مربوطه، معضل بزرگی است.

به گزارش سرو ابرکوه، فعال فرهنگی شهر مهردشت در مصاحبه با خبرنگار یزدهنر، به مسائل و مشکلات هنرمندان این شهر پرداخت و گفت: در شهر مهردشت هنرمندان بسیاری در تمام زمینه های هنری اعم از عکاسی، فیلم، تئاتر و ... وجود دارد اما به علت عدم وجود امکانات در این شهر امکان بروز استعدادها و شکوفایی آنها امکان پذیر نمی باشد.

رضا عباسی مهرآبادی ادامه داد: هنرمندان شهر مهردشت علاوه بر نبود امکانات اولیه برای انجام کارهای فرهنگی و هنری از امکاناتی مانند سالن آمفی تئاتر نیز که یکی از مهمترین اصل برای برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری است رنج می برند و متاسفانه با وجود پیگیری های لازم هیچ اقدامی برای بهبود این وضعیت و رفع مشکلات هنرمندان این شهر صورت نگرفته است.

وی در ادامه صحبت های خود به تبعات این بی توجهی ها اشاره کرد و افزود: در هر شهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی کارهای فرهنگی و هنری است اما در شهر مهردشت مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولیان فرهنگ ، به طور کامل به هنرمندان و توانایی های آنها بی توجه هستند.

فعال فرهنگی شهر مهردشت ادامه داد: این بی توجهی و حمایت نکردن مسئولین از هنرمندان باعث مهاجرت آنها به شهرهای دیگر و ارائه استعدادهای خود در شهرها و استان های دیگر می شود.

عباسی مهرآبادی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که مسئولین استان یزد نگاه جدی تر و بهتری به این شهر پر استعداد داشته باشند و در آینده بتوانیم با یاری خداوند و همکاری مسئولین شاهد چنین مشکلاتی در این شهر نباشیم.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 3.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد