Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ریئس شورای اسلامی شهر ابرکوه:

طرح منطقه ی ویژه ی اقتصادی، فرصتی مناسب جهت توسعه ی ابرکوه/ اقداما ت شهرداری چشمگیر و درخور تقدیر است


ریئس شورای اسلامی شهر ابرکوه: تصویب طرح منطقه ی ویژه ی اقتصادی، فرصت مناسبی جهت توسعه ی هر چه بیشتر شهرستان در زمینه های مختلف می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با روز «شهرداری و دهیاری ها» ساختما جدید شورای اسلامی ابرکوه، با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و پرسنل شهرداری شهرستان، افتتاح و به بهره برداری رسید.


در حاشیه این مراسم، جلایی ریئس شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک 14 تیرماه "روز شهرداری و دهیاری ها" از شهرداری و اقدامات آن در زمینه های مختلف عمرانی، زیبا سازی و ... تشکر کرد.


جلایی اظهار کرد: شهرداری با وجود کمبود اعتبارات مالی و امکانات، اقدامات ارزنده و چشمگیری در سطح شهر انجام داده که قابل توجه و تقدیر می باشد.


وی با اشاره به اینکه ابرکوه جزء 14 شهر نمونه گردشگری است افزود: تحقق این امر نیازمند همکاری ارگان های ذیربط با شهرداری می باشد.


ریئس شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: تصویب طرح منطقه ی ویژه ی اقتصادی، فرصت مناسبی جهت توسعه ی هر چه بیشتر شهرستان در زمینه های مختلف می باشد.


حاتمی شهردار ابرکوه ضمن تحسین فضای تعامل حاکم بین شهرداری و شورای شهر عنوان کرد: فضای تعقل و همکاری که بر شورای شهر حاکم است، باعث تسریع هر چه بیشتر پروژه های توسعه ی شهری شد.


گفتنی است رئیس و اعضای شورای شهر، با اهدای گل و هدایا از خدمات شهردار، معاون و پرسنل شهرداری که در تسریع اقدامات عمرانی شهرستان و از جمله بهسازی و نوسازی ساختمان شورا نقش داشتند، تقدیر کردند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد