Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

عمل به وعده های انتخاباتی، با جوان گرایی در کابینه دوازدهم/ ادامه روند گذشته در انتخاب مدیران، نظام را با عدم تحرک روبرو می کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: مردم به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور رأی دادند، حال دولت با انتخاب کابینه جوان به وعده های خود عمل کند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در ناحیه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دولتی که تدبیر نام گرفته و شعارش عقلانیت است، این بار باید از مشکلات گذشته درس عبرت گرفته، تدبیر به خرج دهد و آزموده را دوباره نیازماید.

تقدسی با تأکید بر انتخاب کابینه فراجناحی توسط رئیس جمهور، تصریح کرد: قدر مسلّم این است که هدایت اقتصاد، اشتغال و فرهنگ این کشور به سوی پیشرفت و نیل به اهداف نظام و انقلاب اسلامی، با استفاده از گرایش های مختلف سیاسیِ معتقد به چارچوب و اصول نظام اسلامی و ایجاد یک میدان رقابت سالم همراه با صداقت، بدون داشتن تعصب نسبت به یک جریان خاص سیاسی، امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه شعار دولت رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری است، افزود: دولت در انتخاب کابینه قبلی نشان داد که تمایلی به استفاده از نیروهای جوان، متعهد، کارآمد و جهادی ندارد، اما پیشنهاد می شود در کابینه جدید صداقت خود را در رابطه با شعارهای انتخاباتی نشان داده و به جای استفاده از وزرای مسّن، به جوانان فرصت دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، خاطر نشان کرد: مردم به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور رأی دادند و اگر امروز دولت در انتخاب کابینه خود تجدید نظر نداشته باشد و به جای جوان تر کردن بدنه دولت همان شیوه قبل را در پیش گیرد، در آینده ای نه چندان دور این نظام با مشکل ناکارآمدی نیرو، عدم پویایی و تحرک مواجه می شود.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد