Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون شهردار ابرکوه:

عوامل قطع درختان در ابرکوه دستگیر شدند


معاون شهردار ابرکوه گفت: شخصاً در محل حادثه حاضر شدم و ضمن جلوگیری از ادامه عمل راننده بيل مکانیکی و فرد خاطى، با مرکز پلیس 110 تماس گرفتم.

سيد عليرضا رسولی معاون شهرداری ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در خصوص انتشار خبر «بیرون کشیدن 15 اصله درخت از خاک در ابرکوه+ تصاویر» اظهار کرد: شب گذشته حدود ساعت 21 ، مورخ ششم اسفند با اولين تماس تلفنى مبنى بر انتقال و جابجايى درختان مشروحه، سریع به محل حادثه مراجعه کردم.

رسولی تصریح کرد: با مشاهده وضعیت درختان، شخصاً از ادامه عمل راننده بيل مکانیکی و فرد خاطى ممانعت کرده و همزمان با مرکز 110 تماس گرفتم و خواستار حضور نیروهای پلیس در محل حادثه شدم. همچنین پس از آن دو نفر از همکاران نيز در محل حاضر شدند.

معاون شهرداری ابرکوه با بیان اینکه فرد خاطی دستگیر شده است، گفت: به استناد صورت جلسه که به پيوست به سایت سرو ابرکوه ارسال شده است، مسايل حقوقى این حادثه در دست اقدام است و طبق ضوابط موضوع پيگيري و با عوامل برخورد جدی خواهد شد.

وی عنوان کرد: تا کنون هيچ گونه غفلت و قصورى توسط عوامل شهردارى صورت نگرفته است و جا دارد در همین جا از زحمات پرسنل خدوم شهردارى و حساسيت و توجه شهروندان به مسايل شهرى تقدير و تشکر کنیم.

 

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد