Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف حمایت از ایثارگران دفاع مقدس؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با رزمندگان و بسیجیان معسر دیدار کرد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به پاس زحمات رزمندگان سرافراز 8 سال جنگ تحمیلی و بسیجیان معسر، باخانواده این عزیزان دیدار کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، جهت یاری و حمایت ایثارگران 8 سال جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و برخی پرسنل، در قالب طرح احسان از خانواده رزمندگان و بسیجیان معسر ابرکوه، بخش بهمن و بخش مرکزی بازدید کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طرح احسان طرحی است که در راستای از رزمندگان، جانبازان و بسیجیان معسر برگزار می شود. این طرح رزمندگان و بسیجیان فاقد شغل و کسانی كه به بيمارى صعب العلاج مبتلا هستند، را در بر می گیرد.
سیف اله ابراهیمی افزود: در راستای اجرای این طرح ابتدا رزمندگان و بسیجیان نيازمند و معسر شناسايى و سپس با تشکیل پرونده تحت حمايت قرار می گيرند. مشروط به اینکه افراد تحت پوشش این طرح نباید تحت حمایت هیچ ارگان دولتی باشند، یعنی آنهايى كه از نهادهاى دولتى و جانبازانی که حقوق مى گيرند؛ مشمول اين طرح نمی شوند.
ابراهیمی بیان کرد: در طرح احسان، رزمندگان و بسیجیانی كه در حال حاضر با تشخيص كميسيون پزشكى به بيمارى صعب العلاج مبتلا شده اند و فاقد شغل و هر گونه حمايت دولتى هستند؛ با احراز شرايط شركت در جنگ مورد حمايت قرار مى گيرند.
وی در پایان گفت: حمايت ها در این طرح به صورت پرداخت کمک های بلاعوض و وام های قرض الحسنه و... به افراد واجد شرایط صورت می گیرد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد