Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:

فلسطین آزاد خواهد شد/ ادعای پایتختی «قدس» در فلسطین اشغالی نشانه عجز دشمنان است


رهبر انقلاب در این دیدار گفتند: اینکه آنها ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و پیشوای ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه، 15 آذر) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار گفتند:  اینکه آنها [دشمنان] ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست. در مسئله‌ی فلسطین دست آنها بسته است و نمی‌توانند اهدافشان را پیش ببرند.

ایشان افزودند: پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امروز دشمنان و کسانی در مقابل امت اسلامی و راه پیامبر صف کشیده‌اند، خاطر نشان کردند: آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و شهوترانان در میان امت اسلامی؛ همه صف کشیده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: فرعون، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه‌ دنباله‌روهای آنها در منطقه هستند که می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند که این نقشه‌ی آمریکاست.

ایشان ادامه دادند: خود دولتمردان آمریکا گفته‌اند که باید در منطقه جنگ راه بیندازیم برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: امروز متأسفانه حاکمان و نخبگانی در این منطقه هستند که به ساز آمریکا می‌رقصند؛ هرچه که آمریکا می‌خواهد، علیه اسلام انجام می‌دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند:ما هیچ اختلافی با ملت‌های مسلمان نداریم، ما اهل وحدتیم؛ اما در مقابل این حرکت علاقه‌مند به وحدت، کسانی هستند که دنبال جنگ هستند و سیاستشان جنگ است. در مقابل اینها ما نصیحت می‌کنیم؛ ما زبانمان زبان نصیحت است؛ بنای ما بنای نصیحت است. عاقبت این کاری که بعضی از دولت‌های منطقه می‌کنند، همان‌طور که در قرآن آمده است، نابودی خودشان است.

ایشان اضافه کردند: دشمنان امت اسلام، در داخل منطقه‌ ما این تنش‌ها را راه انداختند به خیال اینکه جنگ مذهبی راه بیندازند ولی خدا توی دهانشان زد و جنگ مذهبی راه نیفتاد و نخواهد افتاد.

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند:ما در مقابل تطمیع‌شدگان دشمن ایستادگی کردیم و بحمدالله پیروز شدیم، لکن آنها مسئله‌شان جنگ مذهبی نبود، جنگ طائفی و گروهی بود. آن تعدادی که داعش از سنی‌ها کشت، از شیعه‌ها نکشت.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای افزودند:مقابله ما با‌ آنها مقابله با ظلم بود، مقابله با کسانی بود که انسان‌ها را آتش میزدند و زنده پوست می‌کندند، فساد سیاسی و جنسی و فساد عملی داشتند.

این خبر تکمیل می‌شود...




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد