Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

منتظر حضور معنویتان در گلزار شهدا هستیم؛

قرائت زیارت عاشورا و دعای علقمه در حمایت معنوی از مسلمانان غزه


طی یک حرکت خود جوش مردمی در جهت حمایت معنوی از مسلمانان غزه، زیارت عاشورا و دعای علقمه در گلزار شهدای شهرستان ابرکوه برگزار می شود.

اگر چه دستمانمان خالی ست؛ اگر چه از آنها دوریم؛ اگر چه موشک و خمپاره و بمب نداریم.... اما خدایی داریم که هر زمان دستان خالی و نیازمندمان را رو به سوی درگاهش بلند می کنیم، هر زمان که چشمان اشکبارمان را می بیند، قدرتی در وجودمان موج می زند و نیرویی عجیب قلب هایمان را به شما پیوند می زند که می توانیم از همین راه دور برای رهائیتان زیارت سالار شهیدانش را زمزمه کنیم.

ملت مسلمان و شهید پرور شهرستان ابرکوه بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مسلمان مظلوم غزه و فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکا، با حضور در گلزار شهدا اعلام می کنند.
اقشار مختلف مردم ابرکوه، خانواده های شهدا و ایثارگران فردا پنج شنبه 23 مرداد ماه 93 رأس ساعت 18 عصر، در یک حرکت خودجوش و کاملا مردمی در کنار قبور مطهر شهدای دفاع مقدس حضور به هم می رسانند و ضمن قرائت زیارت عاشورا و دعای علقمه صدای حمایت معنوی خود را به گوش مسلمانان غزه می رسانند.
از این طریق از تمامی مردم فهیم و نوع دوست ابرکوه دعوت می شود تا با حضور چشمگیر خود در این مراسم معنوی و بشردوستانه دعا کنند تا خداوند قدرت ایمان و مقاومت حق طلبان غزه را افزایش دهد و هر چه زودتر لکه ننگ جهان (اسرائیل و آمریکا) را از صفحه هستی پاک نماید.

سرو ابرکوه:
بیائید به یاد صبوری زینب (س) و استقامت و پایداری حسین (ع) و دلیری و جوانمردی اباالفضل العباس (ع) از خود خدا بخواهیم تا به ملت مسلمان فلسطین و غزه قدرت مقاومت عنایت کند و سایه شوم اسرائیل و آمریکا را از تمام دنیا محو نماید.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


محمد اکرمی
لبیک با حسین....
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۰۵/۲۴ ۲۳:۰۰

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد