Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

قطع شبکه های ایرانی توسط «اینتل سَت» یعنی مقابله با آزادی تبلیغات جهانی


حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: قطع شبکه های ایرانی را به بهانه تحریم آمریکا و غرب انجام دادند اما عملاً با آزادی تبلیغات جهانی مقابله کردند.

بهترین دوستی...

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی ازمنکر گفت: قرآن در آیه شریفه " یَامُرُونَ بِالمَعروُف وَ یَنهُنونَ عَنِ المُنکَر " می فرماید: بهترین نشانه دوستی و خیر خواهی این است که یکدیگر را به خوبی ها و رشد و کمال و معنویت گرایی هدایت کرده و روند عمومی زندگی مردم را از راهی که خطر سقوط و خفت و ذلت و نابودی دارد به عنوان منکر جلوگیری کنیم.

بدترین سقوط...

خطیب جمعه ابرکوه اظهار داشت: بدترین سقوط، سقوط اخلاقی و معنوی جامعه است. کسانیکه مردم را به فساد و فحشا و منکر می کشانند، دشمنند. چون دشمن جز بدخواهی برای جامعه به چیزی دیگر نمی اندیشد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رفتار دینی در جامعه ایجاب می کند که انسان آمر به معروف و ناهی از منکر باشد، تا جامعه بسوی اوج عظمت ها و ارزش ها سوق داده شود. در جامعه دینی بزهکاران فاسق، نباید جایگاهی داشته باشند. بلکه به واسطه وجوب دفع منکر، باید عناصر منکر در تنگنا و اِنزوا و بی مهری قرار گیرند تا از راه غلط خود برگردند.

عامل جهنمی شدن جهنمیان...

حسینی با اشاره به گفتگوی جهنمیان با بهشتیان در قرآن گفت: روز قیامت بهشتیان از دوزخیان می پرسند: چه چیز شما را جهنمی کرد؟ آنان می گویند سه مطلب عامل جهنمی شدن ما شد: 1- از نمازگزاران نبودیم. 2 - به نیازمندان و مساکین رسیدگی نمیکردیم. 3 - در جامعه همراه باد بودیم و حزب باد بودیم.

وی متذکر شد: هرکس لاف دوستی و لزوم داشتن رابطه صمیمانه با آمریکا و اسرائیل را داشته باشد، او مهره داخلی آنان و از عوامل آنان است . هوشیار باشید که خواستاران رابطه با جبهه کفر و استکبار جهانی مجموعه های مامور توسط آنان هستند.

قطع شبکه های ایرانی توسط «اینتل سَت» یعنی مقابله با آزادی تبلیغات جهانی حسینی با توجه به قطع برنامه های ایرانی در شبکه های جهانی گفت: در عرصه بین الملل شاهد آپارتاید ماهواره ای غرب با بستن شبکه ایران توسط «اینتل سَت» بودیم. طی سالهای گذشته غربی ها شاهد موفقیت ایران در پوشش شبکه های جهانی بودند که با اقبال گسترده توانسته بود انحصار خبری و تبلیغی آمریکا و غربی ها را بشکند.

وی اظهار داشت: ایران توانسته با تبیین در مسائل مختلف سلطه غربی ها در عرصه تبلیغات جهانی را به چالش بکشد، به همین دلیل آنها ایده آپارتایدی خود در زمینه های ماهواره ای را اعمال کردند و پس از بستن شبکه انگلیسی زبان «پرس تی وی» و اسپانیایی زبان «هیسپان تی وی» در دهم تیر ماه شبکه ایرانی از ماهواره اینتل ست را هم قطع کردند تا بر زخم ناخشنودی خود مرحمی گذارند.

سید ابراهیم حسینی تصریح کرد: قطع شبکه های ایرانی را به بهانه تحریم آمریکا و غرب انجام دادند اما عملاً با آزادی تبلیغات جهانی مقابله کردند. در پشت پرده این عناد، اتحاد دو قطب معاند با ایران یعنی آمریکا و اسرائیل قرار دارد که بخش عظیمی از سهام شرکت های «کلوپ گست و یوتل سَت» در اختیار آمریکا و اسرائیل است.

وی گفت: در حالیکه همین دو شرکت بیش از هزار شبکه مستهجن و ضد اخلاقی و ضد انسانی را در فضای ایران پخش می کنند و گوئی در جهان، تنها ایران است که حق آزادی بیان را ندارد! که فیلتر توسط لابی صهیونیستی اعمال می شود.

شقی ترین افراد در ماه مبارک رمضان

امام جمعه ابرکوه گفت: چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان ماه صیام و قیام، ماه عبادت و بندگی خدا، تهذیب نفس و تطهیر دل از اوصاف رذیله است. ماه نزدیک شدن به خدا و دور شدن از شیطان و از بهترین ماه ها در نزد خدای متعال است و در این ماه درهای جهنم به روی بندگان خدا بسته شده و درهای بهشت و رحمت خدا باز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: شیاطین در این ماه در غُل و زنجیرند و بازاری در جهت اِغوای مردم ندارند، لذا خداوند در این ماه بندگان را به میهمانی خود دعوت کرده است. میهمانی خدا ضیافت نور است. به فرموده رسول خدا (ص): در ماه رمضان روزه داری که میهمان خداست نفس هایش، حکم تسبیح و خوابش،حکم عبادت را دارد و شقی کسی است که در این ماه از آمرزش خدا محروم شود.

حسینی در پایان یادآور شد: فردا شنبه 15 تیر ماه، هفته فرهنگ رضوی است و به همین مناسبت فردا صبح مراسم افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی در مسجد بیرون که منزلگاه امام رضا (ع) است، با حضور مقامات استانی و کشوری از وزارت ارشاد برگزار می شود.

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد