Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس مسائل سیاسی:

قوه‌قضائیه نباید مغلوب هوچی بازی‌های سیاسی شود/ لزوم برخورد قاطع با مفسدین مالی


کارشناس مسائل سیاسی گفت: نباید قوه قضائیه در مسائل قضایی با احدی مماشات کرده و مغلوب هوچی بازی‌های سیاسی شود.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدندا،  کارشناس مسائل سیاسی در جمع مردم یزد در خصوص ضرورت برخورد با مفسدین مالی برای برقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه و همچنین جلب اعتماد هر چه بیشتر مردم گفت: اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدین مالی قابل تقدیر است و انتظار نیز از قوه قضائیه همین برخوردهای صریح است.

حجت‌الاسلام علی شیخ‌زاده اظهار کرد:  نباید قوه قضائیه در مسائل قضایی با احدی مماشات کرده  و مغلوب هوچی بازی‌های سیاسی شود.

وی افزود: مفسدین مالی نباید احساس  امنیت کنند، باید بطور قاطع برخورد شود زیرا همین برخوردها باعث پیشگیری از وقوع جرم‌ها و تخلفات مالی می شود و اگر برخورد قاطع صورت گیرد دیگر کسی به خود اجازه دستبرد به بیت المال را نخواهد داد.

حجت‌الاسلام شیخ‌زاده اذعان کرد: انقلاب ما بوسیله خون شهیدان شکل گرفته و اگر افرادی خواسته باشند از مقام و منصبشان سوء استفاده کنند بزودی رسوا می شوند و از طرف مردم طرد خواهند شد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: انقلاب با هیچ حزب و گروهی عقد اخوت نبسته و مادامیکه افراد در مسیر انقلاب باشند مورد حمایت ملت هستند ولی اگر از این مسیر منحرف شدند قرار نیست از طرف ملت و نظام هیچگونه حمایتی شوند.

انتهای پیام/ک
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد