Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بهزیستی ابرکوه عنوان کرد

لزوم توجه مسئولان به مسافران معلول ایام نوروزی در ابرکوه


رئیس بهزیستی ابرکوه گفت: با توجه به شروع سفرهای نوروزی، یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوع در بحث گردشگری وجود اماکن عمومی مناسب برای معلولان مسافر می باشد و این مهم نیازمند توجه بیشترمسئولین است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، جلسه کمیته مناسب سازی با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار، زهره اکرمی رئیس اداره بهزیستی ابرکوه و جمعی از اعضا این کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ابرکوه و رئیس کمیته مناسب سازی شهرستان، با اشاره به اهمیت رعایت اصول مناسب‌سازی و توجه به قوانین مربوطه گفت: همه ما باید در زمینه مناسب سازی اماکن عمومی و معابر، شهرداری ها در خصوص مجوز ها در هنگام تولید، احداث و ارائه پایان کار طبق ماده ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تلاش کنیم.

فرماندار ابرکوه: معلولان نیازمند محیطی قابل دسترس و مناسب هستند
وی افزود: همه ما در گذر زمان به علل مختلف به محیط مناسب سازی شده، احتیاج پیدا می‌کنیم، همانگونه که در حال حاضر معلولان، جانبازان، سالمندان، برای انجام کارهای خود نیازمند محیطی قابل دسترس و مناسب هستند.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی ابرکوه بیان کرد: مناسب سازی از ضرورت های مهم جامعه است جهت سالم ماندن افراد و همچنین کسانی که به نحوی با معلولیت و عدم توانایی جسمی، حسی و افراد سالمند، زنان باردار، کسانی که به علت حوادث مختلف حتی موقتا دچار مشکلات حرکتی میشوند.

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه: لزوم توجه مسئولان به مسافران معلول ایام نوروزی در ابرکوه
دبیرکمیته مناسب‌سازی شهرستان همچنین گفت: با توجه به ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی، یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوع در بحث گردشگری وجود اماکن عمومی مناسب و قابل دسترس بودن برای همه به ویژه شهروندان و مسافرینی که از نظر مشکلات جسمی مواجه هستند می باشد و این مهم نیازمند توجه بیشترمسئولین است.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه محمود  فلاحزاده مسئول روابط عمومی و مناسب سازی اماکن عمومی اداره بهزیستی در خصوص وضعیت موجود اماکن، معابر و به ویژه پارک ملت، قسمت های مختلف ورودی ها و سرویس های بهداشتی و همچنین فضا و مکان های تفریحی از جمله اطراف سرو کهنسال که هرساله شماری از همشهریان و مسافرین داخلی و خارجی در طول سال به خصوص ایام نوروز  از آن بازدید میکنند گزارش داد.

وی با ارائه تصاویری از محیط های مربوط به ورودی های پارک ملت و فضای اطراف سرو و همچنین امکانات رفاهی و سرویس های آن ها از مسئولین شهرداری و محیط زیست خواست نسبت به رفع  معایب و ایرادات مربوط به این مکان ها اقدام نمایند.

گفتنی است حمید رستگار معاون شهردار ابرکوه در این جلسه گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده توسط اداره بهزیستی ، شهرداری آماده است با نظارت و پیگیری بهزیستی نسبت به رفع کلیه ایرادات موجود اقدام نماید.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد