Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مردم بخش بهمن برگزار شد

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهر مهردشت به روایت تصویر


عصر امروز سی اُمین بزرگداشت سالروز درگذشت امام خمینی (ره) در شهر مهردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ عصر امروز 14 خرداد ماه، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد محمدرسول الله (ص) شهر مهردشت، با حضور اقشار مختلف مردم بخش بهمن برگزار شد.

حجت الاسلام توحیدی کارشناس مسائل دینی، با اشاره به شخصیت والا و عرفانی امام راحل اظهار کرد : ایشان به تمام معنا سیاستمدار بود، سیاستمدار رحمانی در مقابل سیاستمدار شیطانی. در عرصه سیاست و مبارزه با طاغوت زمان، تمام معادلات سیاسی شیطانی دنیا را به هم زد.

وی گفت : بنیانگذار انقلاب اسلامی، در عین زندگی ساده و عرفانی که نماد یک زندگی اسلامی است، الگویی برای مسئولین امروز بود، که در بین مردم باشند و پای درد و دل فقیران بنشینند. توحیدی تصریح کرد : مسئولینی که در خانه های چند میلیاردی سکونت دارند در مقابل مردم فقیری که در خانه های محقر هستند، روش خلافتی اسلام و امام علی (ع) را رعایت نکرده اند.

کارشناس مسائل دینی بیان کرد : امام جز برای خدا چیزی نمی خواست و این انقلاب و شالوده آن را بر پایه اخلاص بنا کرد، که هوای نفس در آن دخالتی نداشت، بنابراین آسیبی به آن نرسیده و نخواهد رسید.

وی تأکید کرد : چهل سال با مشکلات و توطئه های زیاد روبرو بودیم و با هر شیوه ای دشمنان آمدند، نتوانستند خدشه ای به این انقلاب وارد کنند و بعد از این هم نخواهند توانست.

توحیدی در پایان خاطر نشان کرد : حضرت امام شعار «نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی» را در دنیا فریاد زد و کشور را از سلطه دشمنان خارج کرد.

انتهای پیام/ح.ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد