Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه استان یزد؛

مراسم رونمایی از کتب «نمی از ایثار» و «شلیک نرم» تألیف نویسنده ابرکوهی+ عکس


از کتاب های «نمی از ایثار» و «شلیک نرم» اثر نویسنده ابرکوهی رونمایی شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی گندمی مالمیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، از کتاب های نمی از ایثار و شلیک نرم تألیف محمد رضا بابایی ابرقوئی رونمایی شد.

محمد رضا بابایی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در خصوص جزئیات این کتاب ها اظهار کرد: از سال 1390 کار پژوهش و نگارش کتاب های دفاع مقدس را شروع کردم. اولین فعالیتم در این راستا را با تألیف کتاب «ماجرای 8 سال دفاع مقدس» که مربوط به درس 2 واحدی آشنایی با دفاع مقدس و بر اساس سرفصل های دانشگاهی است، آغاز شد، که نگارش آن حدوداً یک سال طول کشید.

نویسنده ابرکوهی افزود: سپس در سال 93 خدا توفیق داد و کتاب همگام با حماسه با موضوع نقش شهرستان ابرکوه در دفاع مقدس را در 936 صفحه بر اساس خاطراتی که از رزمندگان وجود داشت، در طول 3 سال تألیف کردم.

بابایی خاطر نشان کرد: بعد از آن با هدف ثبت خاطرات رزمندگان اسلام، کتاب نمی از ایثار و شلیک نرم را نوشتم که برای هر کدوم حدود 8 ماه وقت گذاشتم.

وی عنوان کرد: در نگارش کتاب ها از خاطرات همه کسانی که به نوعی در دفاع مقدس نقش داشتند و حرفی برای گفتن دارند، همچون نیروهای بسیجی، سپاه، ارتش، ژاندارمری، هلال احمر، جهاد سازندگی، رانندگان و... استفاده می کنم.

بابایی تآکید کرد: هدف اصلی من از فعالیت در حوزه دفاع مقدس، این است که فرهنگ ناب اسلامی که در ایران وجود دارد، به ویژه فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری های فرزندان ایران ثبت و ضبط شود، تا نسل امروز و آیندگان به خوبی از آن باخبر شوند و استفاده کنند. امیدوارم بتوانیم در مقابل تهاجمات فرهنگی که علیه ما ایجاد می شود، قدمی برداریم.

وی در پایان گفت: کتاب نقش روستای مریم آباد در دفاع مقدس برگرفته از خاطرات رزمندگان آن دیار، در دست ویراستاری است و در مجلداتی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد