Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هزمان با دهه اول ماه محرم برگزار شد

مراسم سوگواری شهدای کربلا در مدرسه علمیه کوثر ابرکوه+ تصویر


مراسم سوگواری شهدای کربلا همزمان با دهه اول ماه محرم با حضور حجت السلام امیری استاد حوزه، در ساختمان جدید مدرسه علمیه کوثر ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، لیلاحاتمی زاده مدیر مدرسه علمیه کوثر شهرستان اظهار کرد: همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم سخرانی و روضه خوانی در سوگ شهدای دشت نینوا، با حضور حجت الاسلام امیری مبلغ و استاد حوزه با موضوع تحلیل قیام خونین عاشورا، برگزار شد.

حاتمی تصریح کرد: حجت الاسلام امیری عوامل واقعه عاشورا را، کنار گذاشتن وصایای پیامبر(ص) و دنیا گرای مسلمین بعد از وفات ایشان، رنگ باختن معنویت، افول غیرت دینی، گسترش فتوحات در عصر خلفا با انگیزه دور نمودن مسلمین از مدینه و عدم دسترسی آنان به حضرت علی(ع) عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری مراسم سوگواری واحد پاسخگویی به سوالات شرعی، اعتقادی، تصحیح نماز و ... نیز توسط طلاب و مبلغین مدرسه علمیه برپا شد.

حاتمی همچنین از برگزاری کلاس های نقاشی، رنگ آمیزی، شعر و مسابقه با موضوع محرم ویژه کودکان در حاشیه مراسم سوگواری خبر داد و افزود: هدف از این اقدام علاوه بر کنترل نظم جلسات، دلنشین کردن فضای حوزه و مراسم عزاداری برای کودکان بود تا خاطره ای خوب از این چنین مراسمات مذهبی در ذهنشان ثبت شود.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد